חרף ההקלות: ההגבלה לכניסת זרים לישראל הוארכה עד ה-15 ביוני

נתב"ג הודיע כי נוסעים מכל המדינות שאינם אזרחי ישראל לא יוכלו להיכנס לארץ, כולל טיסות מעבר, על אף הירידה בכמות הנדבקים. זאת, מלבד אנשים בעלי אישור כניסה מיוחד

זמן צפייה: 00:33

מגפת הקורונה: נתב"ג הודיע היום (רביעי) לחברות התעופה כי הגבלת הכניסה של נוסעים שאינם אזרחי ישראל הוארכה בכשבועיים עד ה-15 ביוני - גם עבור טיסות מעבר. תותר כניסה רק לאזרחי ישראל או לנוסעים בעלי אישור בניסה מיוחד מרשות האוכלוסין וההגירה.

נוסעים אשר יגיעו לנתב"ג ולא יעמדו בדרישות - יושבו לארצם.

נמל התעופה בן גוריון
נמל התעופה בן גוריון | צילום: חדשות 13

מוקדם יותר היום נציגי אולמות האירועים החליטו לסיים את שביתת הרעב ופינוי מאהל המחאה שהקימו, לאחר פגישה עם שר האוצר הנכנס ישראל כץ. במהלך הפגישה העלו הנציגים את עיקרי הבעיות העומדות לפתחם של העוסקים בענף, ובין היתר דנו הצדדים בנושא עבודה מעודפת אצל בעלי האולמות.

שר האוצר קרא לנציגי הענף לעודד בעלי אולמות אירועים נוספים להגיש בקשה לסיוע למענק עד 400 אלף שקלים. עד לרגע זה הגישו בקשה יותר מ-250 בעלי אולמות. כמו כן, הובהר בישיבה שענף אולמות האירועים ייכלל בקרן מסורבי אשראי שתוקם בהיקף של ארבעה מיליארד שקלים. אשראי זה צפוי לספק לבעלי האולמות את המימון הנדרש כדי לחזור לפעילות. צעדים אלה מצטרפים לפעולות משרד האוצר לקדם את מתווה החזרה לפעילות של הענף בתאריך 14.6 כפי שנקבע יחד עם משרד הבריאות אמש.