גארד מכבי חיפה גרגורי ורגאס לא ישוב לקבוצה בשל סיבות אישיות, הירוקים לא בזבזו זמן והחתימו במקומו את אנדרו אנדרוס האמריקאי (26, 1.88 מ').
אנדרוס שיחק בעונה החולפת בטורקיה ורשם ממוצעים מרשימים של 20.8 נקודות, ו-4.5 אסיסטים. בעונת 2018/19 כיכב במדי הפועל עפולה מהליגה הלאומית. "אנדרוס ניחן ביכולות התקפיות מוכחות והוא הראה את זה השנה בליגה הטורקית. אנחנו שמחים לצרף שחקן מוכשר שכזה לסיום העונה בליגה", אמר בעלי מכבי חיפה ג'ף רוזן.
3 צפייה בגלריה
לא חוזר. גרגורי ורגאס
לא חוזר. גרגורי ורגאס
לא חוזר. גרגורי ורגאס
(צילום: ראובן כהן)
3 צפייה בגלריה
אנדרו אנדרוס
אנדרו אנדרוס
אנדרו אנדרוס
(צילום: מכבי חיפה)
המאמן דניאל סאואנה הוסיף: "שיחקנו נגדו בליגה הלאומית והיה קשה מאוד להתמודד איתו. אני שמח שהפעם הוא יהיה בצד שלנו".
הירוקים גם החזירו לקבוצה את אנתוני פישר שחתם עד לתום העונה. פישר (34, 1.91 מ'), שיחק העונה במדי בני הרצליה מהליגה הלאומית והעמיד ממוצעים של 11.9 נקודות, 2.1 אסיסטים ו-1.4 ריבאונדים למשחק. פישר כאמור שב לחיפה, לאחר שבעונה הקודמת סייע לקבוצה לחזור לליגת העל, כולל הופעת שיא של 24 נקודות במשחק העלייה.
הפועל חולון: רועי הובר חוזר
הפועל חולון ממשיכה בהשלמת הסגל שלה לקראת פתיחת האימונים, והודיעה על חזרתו מהשאלה של הגארד רועי הובר, ששיחק העונה בהפועל גליל עליון. הובר היה אחד הגארדים היותר טובים בלאומית העונה, והעמיד ממוצע של 13.5 נקודות, 4.5 ריבאונדים ו-3.5 אסיסטים.
3 צפייה בגלריה
הובר חוזר
הובר חוזר
הובר חוזר
(צילום: הפועל חולון)
סאגת הגעתו של המאמן סטפנוס דדאס מיוון ממשיכה להסתבך. המאמן עדיין לא מוצא טיסה לארץ בעקבות משבר הקורונה. בקבוצה מבינים כי דדאס יחמיץ יותר משבועיים של אימונים לפני חידוש הליגה. מי שיתפוס בינתיים את מקומו יהיה עוזרו עמית שרף.