י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הנהגים מתבקשים לבדוק במצלמות

הדיפלומט נעדר כמעט שבועיים: גובר החשש לחייו

החשש לחייו של הדיפלומט המוערך גובר, לאחר שלא שב לביתו מריצת ספורט שגרתית מזה תריסר ימים | מסוקים וכלבי גישוש שצורפו למחפשים הרגליים לא הובילו לקצה חוט | הנהגים שנסעו באותו יום באזור בו הוא נוהג לרוץ התבקשו לבדוק במצלמות רכב, שמא נקלט משהו מחשיד בדרכם

הדיפלומט נעדר כמעט שבועיים: גובר החשש לחייו
הדיפלומט ריצ'רד מוריס צילום: משרד החוץ הבריטי

חיפושים נרחבים אחר הדיפלומט הבריטי שנעלם תוך כדי ריצת ספורט לפני שבועיים.

צוותי חיפוש גדולים מחפשים אחר הדיפלומט הבריטי ריצ'רד מוריס שנעדר, הם מקווים שצילומי מצלמות רכב של נהגים שהיו באזור יוכלו לשפוך אור ולעזור להם לאתר את הדיפלומט האובד, אב לשלושה שנעלם לפני 12 יום.

שמותיהם של שישה כבישים באזור בנטלי שבהמפשייר פורסמו, והמשטרה מבקשת מאנשים שנסעו לאורכם בין השעה 10:00 בבוקר ל-17:00 אחר הצהריים ב-6 במאי, לבדוק האם יש תיעוד של הדיפלומט הבריטי שהיה אמור להיות נציג בריטניה בפיג'י, אך נעלם תוך כדי ריצת ספורט.

למרות מאמצי החיפוש שכללו כלבי גשש ומסוקי משטרה, לא היה שום סימן למוריס בן ה-52, שיצא לריצה בבנטלי אך לא שב לביתו, ומשפחתו המודאגת יצרה קשר מהיר עם המשטרה.

אתמול אישרה המשטרה כי האיש נושא כתם לידה מובהק על פניו, כך שקל מאד לזהות אותו. נראה לאחרונה בשעה 10:50 בבוקר בו נעלם ברחוב איזינגטון.

הוא היה ידוע כאחד שרץ קבוע במתחם הפארק בהמפשייר בכל יום שבת. מארגני הריצות המאורגנות ביקשו מרצים שעוקבים אחר ריצ'רד באפליקציית הספורט, להתחקות אחר מקום הימצאו והוסיפו כי המחפשים חיפשו אותו ביער.

משטרת המפשייר קראה גם לאנשים לבדוק את סככות הגינה שלהם והחצרות סביב ביתם.

מוריס היה שגריר בריטניה בנפאל עד נובמבר בשנה שעברה, אז חזר לביתו לאחר שכיהן בתפקיד במשך ארבע שנים. והיה אמור להתחיל בקרוב שליחות בפיג'י.

ריצ'רד מוריס דיפלומט נעדר משטרת בריטניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד