למרות שמדובר בדבר הטבעי ביותר בעולם, משום מה כל הסיפור שנקרא הנקה הוא כר פורה למבוכות וסודיות. כולנו אמנם מכירים את הטעם של חלב פרה או חלב עזים, אבל המחשבה על החלב שנוצר בשדיה של אישה היא טאבו שמעורר בחלק מהאנשים פלצות. אמהות רבות מסביב לעולם החליטו לשים קץ לעניין וחלקו עם הציבור סקירות מדויקות ככל הניתן של טעם החלב שלהן. 

אם בשם כריסטה טורז היא שהתחילה את העניין כשפרסמה סרטון טיקטוק שזכה למיליוני צפיות ולויראליות יוצאת דופן. בסדרה של שלושה סרטונים הסבירה כריסטה שלחלב האישי שלה יש טעם של החלב של קורנפלקס בטעם פירות מתוקים.

בחלק מהתגובות אותן כתבו אמהות ניתן היה למצוא הזדהות והארה, אך באחרות פחות: חלק מהמגיבים, לרוב גברים צעירים, הזדעזעו מההצהרה והודיעו שלעולם לא יוכלו שוב ליהנות מקערה של דגני הבוקר המכונים "פרוטי פבלס". למעשה, הם היו המומים גם מהעובדה שאמהות טועמות מהחלב של עצמן, ושכך גם עושים בני זוגן - ולעתים אף החברות הטובות שלהן. 

@callmekristatorres

##greenscreen The more you know... ##fyp ##breastmilk ##boobjuice ##pregnancy ##pregnant ##baby

♬ original sound - callmekristatorres

בסרטון המדובר מספרת האם הנלהבת שהכל התחיל בערב עם חברות, בו כולן היו מעט שיכורות והחליטו לטעום מהחלב שלה. הן נהנו ממנו כל כך, ואז החליטו להציע לשכנה לטעום גם בטענה שמדובר בחלב מיוחד מפסגות נברסקה הקפואה. אחרי שהשכנה אהבה מאוד את הטעם, גילו לה הבנות שמדובר בחלב אם, ולשמחתן היא לא התרגזה אלא זרמה, ואף הציעה שכריסטה תפתח מפעל ותמכור את החלב הנהדר להמונים. כריסטה מספרת שאחרי כמה חודשי הנקה הפטמות שלה נסדקו ודיממו, והקריירה החדשה נגמרה לפני שהתחילה.

View this post on Instagram

A post shared by Krista Torres (@callmekristatorres) on

בתגובות ניתן למצוא עוד המון חוויות וטעמים: ישנן אמהות רבות שנשבעות שהחלב שלהן הוא כמו חלב בקערת סיני-מיניז, עם גוון קינמוני מתוק מובהק; אחרות טוענות שמדובר בטעם של שמנת מתוקה, של קצפת, של וניל או של קרם קוקוס ושקדים. הקונצנזוס הוא שחלב אם הוא מתוק להפליא, מעט שונה מאישה לאישה, ועדיין מיסתורי ומעורר התרגשות, גם בשנת 2020.