עובדת פעוטון בשם ליה קורדיס תבלה את השנתיים וחצי הבאות בכלא, לאחר שהואשמה בהתעללות מינית בקטין בן 13, כך קבע בית המשפט בבריטניה. קורדיס, לפי פסק הדין, הייתה אמנם בת 17 בזמן שהתקריות התרחשו, אבל השופט קבע כי הייתה אחראית למעשיה וביצעה אותם ביודעין.

השניים, שמתגוררים בסמיכות זה לזו באזור ווינדזור, הכירו במשך לא מעט שנים, אבל הכל התחיל בלילה של שכרות בינואר 2017, במהלכו נכנסה קורדיס לחדר השינה של הקטין, הורידה לו את המכנסיים והתחננה בפניו לקיים איתה יחסי מין. בנוסף הוכיחה התביעה כי קורדיס שלחה לקטין הודעות טקסט גסות ובוטות, ואף קנתה לו מתנות כמו מנות של פיש אנד צ׳יפס, בזמן שהיא מסתירה את מערכת היחסים הזו מבעלה.

קורדיס הכחישה בבית המשפט את הטענות, ואף גרסה כי הקטין בן ה-13 הוא זה שאנס אותה. ״הוא תמיד היה דלוק עלי והיה משמיע הערות גסות ועושה דברים לא ראויים כמו לתפוס אותי ולהציק לי״, אמרה לשוטרים בזמן חקירתה. השופט פסל את גירסתה וקבע: ״ישנן עדויות לכך שהיא פיתחה כלפיו אובססיה פיזית והתמכרות לתאווה אישית״.

הסניגורית של קורדיס ציינה כי קורדיס ״הייתה ונשארה אדם מאוד לא בוגר, כך שהסיטואציה הזו מאוד קשה. היא מקבלת את העובדה שהייתה לה השפעה משמעותית על הקורבן, הייתה לה מערכת יחסים איתו בזמן שהיא הייתה במערכת יחסים עם מישהו אחר. בני משפחתה הכריחו אותה להינשא לבעלה, וזה הוביל לכך שהיא נתקעה בסיטואציה ולא הכירה במציאות״.

בנוסף לכל זה, קורדיס נכנסה להריון מבן ה-13 ואף ילדה בת, ושכנעה את בעלה שהוא אביה של הילדה. היא נעצרה לראשונה בשנת 2018, ואז הוכרחה לעבור בדיקת די.אן.אי שהוכיחה כי הנער הוא האב האמיתי של בתה.

הילד, כיום בן 16, סיפק לבית המשפט עדות בה הצהיר כי הוא אובחן בחרדת נטישה בעקבות העובדה שהבת שלו הורחקה ממנו: ״אני לא יכול לראות את הילדה שלי או ליצור איתה קשר. קשה לי להתמודד עם זה. אני מרגיש כאילו אני נענש על מה שעברתי, ומקווה שתהיה לי בעתיד מערכת יחסים עם בתי. אני לא כועס על ליה, אני דואג לה. אם היא תלך לכלא אני מקווה שזה לא יהיה לתקופה ארוכה, ואני מקווה שהיא תהיה מעורבת בחיי בתה״.