שלוש שריפות באותו אזור - ככל הנראה עקב הצתות: שמונה צוותי כיבוי של מחוז ש"י נאבקו באש שהשתוללה היום (שלישי) סמוך ליישוב אדם (גבע בנימין). הלהבות הגיעו ממש עד חצרות הבתים – וצוותי הכבאים אילצו לפנות תושבים מקו הבתים הראשון. סמוך לשעה 16:30 הושגה שליטה על השריפה.

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות  

מדובר בשריפה שלישית באותו אזור סביב היישוב אדם - ולהערכת גורמים במערך הכיבוי במחוז ש"י, מדובר בהצתות. אתמול נעצרו שתי פלסטיניות בחשד שהן היו אחראיות לאחת משלוש ההצתות האלה, שאירעו באותו האזור.‎ 

במערך הכיבוי טוענים שביקשו מתושבים באדם וביישובים נוספים לטפל בצמחיה העבותה שצמחה ליד בתיהם בתקופה האחרונה - והם כנראה לא עשו את זה, מה שסייע ללהבות להתפשט ביתר קלות ולהגיע עד לקו הבתים. 
 
מוקדם יותר היום, השתוללה שריפת חורש גם סמוך לקריית יערים. לוחמי האש הצליחו להשיג שליטה על האירוע יחד עם טייסת הכיבוי האווירית אלעד וכוחות קק״ל.  הצוותים ישארו בשטח על מנת לכבות את כלל המוקדים מחשש להתלקחות חוזרת עקב תנאי מזג האוויר הקיצוניים.

במהלך הלילה, 17 צוותי כיבוי ו-8 מטוסים של טייסת הכיבוי אלעד בסיוע 8 צוותים של רשות הטבע והגנים פעלו לכיבוי שריפת קוצים ועצים גדולה שאיימה על העיר אלעד ואזור תעשייה נחשונים. השרפה, שמקורה בשני מוקדים שונים, התרחשה במהלך כל הלילה, עד להשגת השליטה עליה בסביבות השעה 8:00 בבוקר. רוחות חזקות ליבו את האש והחמירו את השרפה.