ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

עדכוני תעופה: עשרות חברות תעופה הודיעו שיחזרו לפעול בישראל

מרגישים שזה קרוב:עשרות חברות תעופה הודיעו שיחזרו לפעול בישראל,וויז אייר חוגגת יום הולדת 16, ומאילו מדינות תוסר חובת הבידוד? 

עדכוני תעופה: עשרות חברות תעופה הודיעו שיחזרו לפעול בישראל
מזוודה בשדה תעופה צילום: unsplash

מרגישים שזה קרוב:עשרות חברות תעופה הודיעו שיחזרו לפעול בישראל,וויז אייר חוגגת 16 שנה עם מבצע, ומאילו מדינות תוסר חובת הבידוד? 

אכן מרגישים את האופטימיות באויר, אחרי וויז אייר, ריינאייר, בלו בירד ועוד חברות שכבר הודיעו שיחזרו לפעול בישראל, אתמול הצטרפו לרשימה עוד לא מעט חברות ביניהם טראנסוויה, אוסטריאן אייר, וירג'ין אטלנטיק, אייר מלטה, אוקראינה אייר, פגאסוס, איזיג'ט דלתא ועוד עשרות חברות.

במקביל להודעות, חברת התעופה Wizz Air חוגגת 16 שנה מטיסת הבכורה ומאז הפכה לחברת הלואו קוסט הגדולה ביותר באירופה.לציון 16 שנות פעילות, וויזאייר מציעה לנוסעים הנחה של 16%  על מחירי הטיסות לתקופת נסיעה בלתי מוגבלת ובנוסף מציעה רכישת כרטיס WIZZ Flex תמורת 1 אירו בלבד. נוסעים אשר ירכשו את שירות WIZZ Flex בהזמנתם, יוכלו לבטל את טיסתם עד 3 שעות לפני מועד ההמראה ללא דמי ביטול ולקבל 100% החזר בקרדיט החברה. לתאריכי הטיסות המוזלות ולכל הפרטים עבור לאתר צייד הטיסות לחץ כאן 

ככל הנראה, יגובש הסכם בין ישראל למדינות "נקיות" או אם תרצו "ירוקות" הנקיות מקורונה. מדובר בניסוי,שיחל בקרוב, בו התיירים שיעברו בין המדינות לא ידרשו להכנס לבידוד. בישראל שוקלים אם לבצע בדיקות קורונה לנוחתים או להסתמך על כך שהגיעו ממדינות "נקיות" גם ללא בדיקה- נקבל עדכון בקרוב על ההחלטות.

המדינות המדוברות: ישראל, קפריסין, יוון, איי סיישל, מונטנגרו, אוסטריה וגאורגיה.  כמובן שההסכם עוד לא נחתם, ואנחנו נחכה להודעות המסודרות והמעודכנות.

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו לקבוצה השקטה של צייד הטיסות- להצטרפות לקבוצה לחץ כאן קבוצה נוספת לחץ כאן

לאתר 'צייד הטיסות' לחץ כאן

 

 

טיסות טיסות זולות נתב"ג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד