גבר שבגד באשתו, ותיעוד הזוגיות שלו עם המאהבת עלה לפייסבוק - יפצה את אשתו הנבגדת בסכום הכתובה שעומד 555,555 שקלים -  כך פסקו לאחרונה דייני בית הדין הרבני בירושלים.

בני הזוג מתגוררים ביישוב סמוך לירושלים, ועד לבגידה שהפרידה ביניהם הם היו נשואים למעלה מ-20 שנה במהלכן נולדו להם שלושה ילדים.

אלא שלפני כארבע שנים נדהמה האישה לגלות שלבעלה יש מאהבת והוא מנהל עימה זוגיות שתועדה בדף הפייסבוק שלה.

האישה, שלא חיכתה להסברים ולתירוצים של בעלה, מיהרה להגיש נגדו תביעת גירושים לבית הדין הרבני בירושלים, ודרשה לחייב אותו לשלם לה את מלוא סכום הכתובה שעמד על 555,555 שקל, ולתת לה גט.

למרות הניסיון לגשר בין הצדדים ולמנוע את פירוק התא המשפחתי, הגישור נכשל לאחר שהאישה טענה שבעלה מדבר אליה בגסות, מתפרץ לעברה ומקלל אותה, ובנוסף, לטענתה, בעלה "פרק כל עול ובנוסף גם מחלל שבת". 

האישה המשיכה בשלה והתעקשה להמשיך את הליך הגירושים, ולפני כשנתיים הזוג התגרש בצורה רשמית, אך עניין תשלום סכום הכתובה נשאר פתוח, והאישה טענה שהוכח מעל לכל ספק שבעלה בגד בה, והיא דורשת שישלם לה את מלוא הסכום. 

הבעל מצדו טען שאשתו "מורדת" ולא שימשה כאם, ורק "דאגה לשדרג את הקריירה שלה על חשבון המשפחה וסירבה לקיים עימו יחסי מין". 

דייני בית הדין קיבלו לבסוף ברוב דיעות את טענות האישה וחייבו את הגבר לשלם לאשתו את מלוא הסכום כמו שנכתב בכתובה.

הדיינים הביעו תמיהה מדוע סירב הגבר למסור לידיהם את הטלפן הסלולרי שלו כדי שיוכלו לבדוק מתי החל הקשר שלו עם המאהבת שלו ודחו את גרסתו. הם ציינו כי הבעל הוא זה שאחראי על פירוק התא המשפחתי ולכן חוייב בתשלום מלא.