חמישה חודשים בשלוש דקות

הצעידה לאורך שביל הרכס הפסיפי (Pacific Crest Trail) נמשכת כמה חודשים, והוא מתחיל בקליפורניה באזור הגבול עם מקסיקו ונמשך לאורך 4,286 ק"מ עד לגבול שמפריד בין וושינגטון, ארה״ב לקנדה בצפון. החוויה המלאה נערכה לסרטון קצר בן 3 דקות המורכב מסצינות בנות שניה שצילם המטייל מק מ-Halfway Anywhere, שערך אותן לכדי מסע מלוכד בין נופי השביל המתפתל. האתר של מק מלא בסיפורי מסעות במסלולי טיולים ארוכים ברחבי העולם, טיפים לתכנון ואריזה וגם מתכון ל-trail mix האולטימטיבי.


איך יראה ביקור באתר נופש יוקרתי בסגנון הכל כלול בעונה הקרובה?

שגרת ניקיון מוגברת, מדידות חום לצוות העובדים, ומערכת צ׳ק אין מקוונת שתאפשר כניסה ישירה לחדרים, אלו רק כמה מהשינויים ב״פרוטוקול הבריאות והבטיחות״ המעודכן של Sandals Resorts, המפעילה אתרי נופש בג׳מייקה והאיים הקריביים. הפרוטוקול המעודכן ייכנס לפעולה עם פתיחת כמה מאתרי הנופש של הרשת בחודש הבא והוא יחול על האורחים מהרגע בו הם מגיעים לטרקלין בשדה התעופה. בשטחי האתרים ימוקמו תחנות חיטוי לעובדים ואורחים והמשטחים באזורים הציבוריים יחוטאו במרווחי זמן של 20 דקות ולכל הפחות 3 פעמים ביום. כל חפץ שאורח צפוי לגעת בו יחוטא לפני שיוגש וציוד תאורת UV-LED ישמש לבדיקת רמת הניקיון. בחדרים ימתינו לאורחים סבונים וג׳ל אנטיבקטריאליים, והשטיחים ינוקו באדים אחת לשבוע.

כדי לעודד שמירה על ריחוק חברתי, הגדילה רשת סנדלס את מספר ההעברות לנמל התעופה והורידה את מספר האורחים לרכב, הרחיב את זמני הצ׳ק אין בין מבקרים ובמעלית יוכלו להשתמש בכל פעם רק זוג או בני משפחה. כל חברי הצוות יידרשו ללבוש ציוד פנים וכפפות מגן בכל זמן שהם באתר הנופש, והמדים עצמם לא ילבשו במהלך הנסיעה לעבודה וממנה. דרישות אלו ואחרות חלות גם על ספקים המגיעים לאתרים ובכל אחד מהם תפעל בתחנה רפואית מאויישת 24/7.

בטן גב בקורונה (צילום: Sandals Resorts)
צילום: Sandals Resorts
בטן גב בקורונה (צילום: Sandals Resorts)
צילום: Sandals Resorts


יוון: מחכים לתיירים ומחזירים את האקרופוליס לתושבים

ביוון מקווים להחזיר את המלונות לפעילות עד חודש יולי, כשבשבוע שעבר החלו להיפתח עסקים לראשונה. בשיחה עם CNN אמר קיריאקוס מיצוטקיס, ראש ממשלת יוון, כי תעשיית התיירות תתחדש רק אם המצב יהיה בטוח דיו וכי המטיילים צריכים להיות מוכנים לעובדה שהחוויה שלהם תהיה שונה מאוד. ״יותר ריחוק חברתי, אולי אין ברים פתוחים או המונים צפופים, אבל אתה עדיין יכול לחוות חוויה נפלאה ביוון״, זאת בתנאי שהמגיפה העולמית תשכך, סייג. שינוי נוסף בגזרת התיירות הגיע מבית המשפט במדינה שפסק על הריסת שתי הקומות העליונות של מלון Coco-Mat. ה״מרפסת עוצרת הנשימה״ המשקיפה על האקרופוליס שבגג המלון נחשבה לאטרקציה המרכזית כשנפתח לפני כשנה, כמו גם למקור מחאתם של תושבי שכונת המגורים מקריאני (Makriyianni) בה נבנה המלון, כיוון שחסם מעיניהם את ההר והמקדש.

מלון ביוון (צילום: צילום מסך)
הנוף מהמרפסת של מלון Coco-Mat | צילום: צילום מסך
_OBJ