כשהיא חבולה מהאירוע, הגיעה היום (שני) ‏אמו של החשוד ברצח מאיה ווישניאק ז"ל יחד עם אביו לבית המשפט המחוזי לדיון בערר שהגישה עורכת הדין שלו. "תהיה חזק אנחנו אוהבים אותך", אמרה לבנה שניסה כאמור על פי החשד לחנוק ולדקור גם אותה.

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות 

הוריו של החשוד הגיעו לבית המשפט לדיון בערעור אודות ההחלטה לשלוח את בנם להסתכלות פסיכיאטר מטעם המדינה ולא פסיכיאטר פרטי. כשראו ההורים את בנם במסך הווידאו קראו לו: "אנחנו אוהבים אותך ויודעים מי אתה. אנחנו לא נפקיר אותך, אנחנו לא מוותרים". בתגובה למילות החיזוק, "שלח" להם החשוד בן ה-21 לבבות דרך מסך הווידאו.

לפני כיומיים נרצחה מאיה ווישניאק ברמת גן כשהיא בת 22 בלבד ואתמול הוארך מעצרו של החשוד. המשטרה בודקת חשד לפיו הרצח בוצע על רקע רצונה של המנוחה להיפרד מהצעיר. על פי הפרטים הראשונים, שלשום התלהט ויכוח בין השניים, במהלכו החל החשוד לחנוק את מאיה. אמו, שהייתה מחוץ לבית, חזרה לביתה ומצאה את בנה מבצע את הרצח. על פי החשד, אימו של הצעיר ניסתה להפריד ביניהם ולהתקשר למשטרה, ובעקבות זאת בנה כעס ודקר אותה מספר פעמים.

מאיה ווישניאק, שנרצחה לפי החשד ע"י בן זוגה (צילום: מתוך פייסבוק)
מאיה ווישניאק, שנרצחה לפי החשד ע"י בן זוגה | צילום: מתוך פייסבוק

אתמול התקיימה הלוויתה של ווישניאק ז"ל במתכונת מצומצמת בשל הגבלות הקורונה. הוריה של מאיה הצעירה ספדו לה: "מאיה תמיד ראתה את העולם דרך משקפיים ורודים. ילדה שמחה, בוגרת ומוכשרת. ילדה מלאה באהבה. לב זהב ותמיד ראתה את צרכי האחר ונרתמה לסייע ולעזור".

קרוביה סיפרו על הצעירה המקסימה שחלמה ללמוד, לטייל ולהצליח. בין היתר סיפר אביה של אחת מחברותיה, שערב לפני המקרה ווישניאק סיפרה לחברותיה על בן זוגה ואמרה שהוא "חמוד".