מורה נוספת מביה"ס שנסגר נדבקה בקורונה; עוד כיתה נשלחה לבידוד

אשת צוות חינוכי בבית הספר "נבון" שבעיר אובחנה נשאית הנגיף, 35 תלמידיה יישארו בבידוד עשרה ימים נוספים. העירייה מממנת בדיקות לכל הנערים שבאו במגע עם החולים

זמן צפייה: 02:03

אשת צוות חינוכי נוספת מבית הספר "נבון" שברחובות, שנסגר ביום שישי בשל מורה חולת קורונה, אובחנה נשאית הנגיף – כך הודיעה הבוקר (שני) העירייה. 35 תלמידיה ייכנסו לבידוד עד 28.5. זאת, נוסף לסגל המוסד החינוכי שכבר נמצא בבידוד, וכן שתי הכיתות שאותן לימדה החולה הראשונה.

העירייה מממנת בדיקות קורונה לכל מי שבא במגע עם המורות. אמש עבר כל הצוות החינוכי בדיקות, הבוקר תעבור אחת הכיתות בדיקה ומחר ייערכו בדיקות לכיתה השנייה שנכנסה לבידוד ביום שני.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

ליצמן: "נתניהו נענה לפחדים ולהגזמה של מנכ"ל משרד הבריאות"

חשד לרצח שלישי בחצי יממה: צעיר נורה למוות בצפון

השר לענייני הגזמות, תיק המזגנים: הרשת חוגגת על הממשלה החדשה

כיתה ריקה בבית ספר
כיתה ריקה בבית ספר | צילום: Shutterstock

כאמור, ביום שישי התגלה כי אשת צוות חינוכי מבית הספר נבון נדבקה בקורונה. לאחר בדיקה התברר כי היא באה במגע עם שתי כיתות של ילדים, המונות 52 ילדים, וכן באה במגע עם מורים ועובדים. במקביל, אירע מקרה נוסף בבית ספר לחינוך מיוחד בתל אביב שם נדבקה סייעת ושישה תלמידים נאלצו להיכנס לבידוד.

בהתאם להנחיות משרד הבריאות למנהלת בית הספר, שתי כיתות התלמידים שעימן באה במגע וכל אנשי הצוות בבית הספר מחויבים בבידוד עד ל-27 במאי. בשל כניסת כלל הצוות לבידוד, לא יתקיימו לימודים בבית הספר נבון עד ליום רביעי, 27.5.

בתחילת שבוע שעבר נודע כי סייעת בגן ילדים בכפר סבא הגיעה לעבודה, לאחר שקרוב משפחתה מדרגה ראשון אובחן חולה קורונה. העירייה הודיעה כי סגרה את הגן, וכעת היא מחכה להנחיות משרד הבריאות. גורמים בעירייה אמרו כי ייתכן שכל הילדים וצוות הגן ייכנסו לבידוד.