י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
התקשר וקבע פגישה

בעל המסעדה הופתע: ליברמן שלף שני צ'קים

אתם מכירים את אביגדור ליברמן המשסה והמסית. אזרח ישראלי מספר היום על הצד הנדיב והטוב לב של האיש הקשוח בפוליטיקה כזה שנראה כאילו נולד ללא רגשות | מסעדן מבאר שבע קיבל טלפון מלשכתו של יו"ר 'ישראל ביתנו' שהובילה למפגש שהסתיים כששני צ'קים מכובדים שולשלו לידיו

בעל המסעדה הופתע: ליברמן שלף שני צ'קים
אילן זגדון/אביגדור ליברמן צילום: מתוך פייסבוק/יונתן זינדל, פלאש 90

ליברמן תרם מכספו: ככל הנראה ולפי מה שמסתמן המסעדות יחזרו לפעול בסוף השבוע הזה, מסעדנים רבים מדווחים בתקופה האחרונה כי נקלעו לקשיים כלכליים חמורים מאז פרוץ מגפת הקורונה והם מוחים על כך שהמדינה לא מסייעת כנדרש, אביגדור ליברמן החליט לתרום ממשכורתו לסייע.

אילן זגדון, הוא הבעלים של מסעדת "סבא ג'בטו" בבאר שבע, במהלך סוף השבוע האחרון חשף זגדון בדף הפייסבוק שלו סיפור מפתיע על סיוע שקיבל לדבריו מיו"ר 'ישראל ביתנו', אביגדור ליברמן. "אני רוצה לספר לכם סיפור הזוי ביותר", פתח זגדון את דבריו בסרטון שהפך במהלך היום לויראלי, "שמעתי על אנשים שראו עב"מים וחשו שהם בעולם הבא, לי קרה משהו הזוי לגמרי. לפני מספר ימים קיבלתי טלפון מהלשכה של ליברמן. העוזרת שלו שאלה אותי, 'אביגדור שואל אם אתם צריכים עזרה בנושא המסעדות, שמעתי שאתם במצוקה'. הייתי בהלם ואמרתי, 'אם הוא רוצה לעזור, שיחתוך מהמשכורת שלו'. היא אמרה 'טוב, אני אדבר איתו'".

זגדון סיפר כי מספר ימים לאחר מכן העוזרת של ליברמן התקשרה אליו: "היא אמרה שליברמן בירר ולהוריד במשכורת זה קצת מורכב ומצריך ועדות. אמרתי לה, 'אוקיי, אז שיחתוך מהמשכורת שלו, מהנטו, ויביא לנו כסף'. היא שאלה כמה ואמרתי לה מעשר, עשרה אחוזים, כסף חי מהמשכורת שלו. אתמול אני מקבל טלפון, ומי על הקו? אביגדור - 'אילן, אתה בא לקחת את הצ'קים?'. התנעתי את האוטו וטסתי".

לדבריו, הוא היה מופתע מאוד ולא האמין שאכן יקבל את הכסף: "הגעתי בשלוש דקות איחור לנקודת המפגש ואביגדור חיכה לי שם עם המעטפה", המשיך זגדון, "פתחתי את המעטפה ובתוכה שני צ'קים שמהווים עשרה אחוזים מהמשכורת של חבר הכנסת אביגדור ליברמן. אני מחזיק בצ'קים ועדיין לא מאמין שזה קרה לי. שאלתי את אביגדור אם אפשר לעשות איתו סרטון כדי להנציח את הרגע הזה והוא אמר לי, 'אילן, עזוב, זה לא משהו שצריך להתפרסם'. הוא ביקש שהכסף יופקד באופן חוקי ובצורה מסודרת לעמותות, 'חילקנו את זה שווה בשווה לשני צ'קים, אחד לעמותת מסעדנים חזקים ביחד והשני לאיגוד המסעדות והברים'".

זגדון סיפר כי ליברמן אמר לו כי באם המסעדות יהיו סגורים עדיין בחודש הבא הוא יביא לו שוב תרומה "חושבים שזה הזוי? רגע לפני שהלכתי, בדיוק כשאמרתי שלום, אביגדור אמר לי, 'אילן, בחודש הבא, אם המסעדות עדיין סגורות, תבוא ותיקח עוד צ'קים'.

בעל המסעדה קורא לחברי הכנסת כולם לתרום מכספם, "עזבו אתכם ימין ושמאל וביקורות, הבן אדם חתך אמיתי במשכורת שלו ועל זה צריך להגיד לו כל הכבוד. אני קורא ומאתגר את כל חברי הכנסת, השרים ועובדי הציבור שמרוויחים מעל 20 נטו, לחתוך במשכורת בעשרה אחוזים, מעשר כמו ללחם, ולתת את זה לעמותות של עצמאיים, שכירים, לא משנה לאן, העיקר לתרום ולהשתתף עם הציבור בכאב שלו. לא קיבלנו עדיין אגורה אחת שחוקה והמשכורת שלכם לא נפגעה. עברתם את הקווים האדומים, הגזמתם, אבל מעכשיו אין לכם תירוץ".

אביגדור ליברמן אילן זגדון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד