לאחר כשבועיים של חיפושים: אמו של צחי נוי אותרה ללא רוח חיים

גופתה של שרה נובוברודר בת ה-92 נמצאה בשטח פתוח בחיפה, וזוהתה על ידי המכון לרפואה משפטית. זאת, לאחר שהשחקן הישראלי פנה לציבור בבקשה לעזרה באיתורה

זמן צפייה: 02:56

אמו של השחקן צחי נוי, שרה נובוברודר בת ה-92, נמצאה אתמול ללא רוח חיים בשטח פתוח סמוך לשכונת חליסה בחיפה, לאחר שבועיים של חיפושים - כך מסרה הערב (ראשון) המשטרה, לאחר הזיהוי במכון לרפואה משפטית. ניצולת השואה נעדרה מביתה שבשכונת קריית אליעזר מאז תחילת חודש מאי. החיפושים אחריה התמקדו באזור הקריות בצפון הארץ.

בתחילת השבוע נוי התראיין בחדשות 13 ואמר כי "אין שום קצה חוט לצערי, היום יש לה גם יום הולדת וזה מאוד עצוב בשבילי. מתקשרים שולחים אותנו לכל מיני מקומות, אבל אין מוצא. היו רחפנים ומסוקים, אני מתחנן שלפחות יימצאו אותה - לא משנה איך. אני מקווה שחוסר הוודאות הזו תיגמר. לעולם היא לא נעלמה לפני כן, ולא היה יום שלא דיברתי איתה בטלפון". לדבריו, אימו מצלמות אבטחה של מאפייה בחיפה חשפו כי זהו המקום האחרון שבו היא נראתה לפני שנעלמו עקבותיה.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

הסכם השלום בסכנה? ירדן רואה בסיפוח פגיעה בביטחונה • פרשנות

פומפאו: אם ביה"ד בהאג ימשיך בהליכים נגד ישראל – יהיו השלכות

לקראת השבעת הממשלה: ברקת וגלנט בקרב על תיק החינוך

שרה נובוברודר וצחי נוי
שרה נובוברודר וצחי נוי | צילום: סמי טהרני

כמו כן, בנה של נובוברודר, פנה מוקדם יותר השבוע לציבור וביקש עזרה: "יחידת הכלבנים שעושה עבודה מאוד חשובה. אני ממש מבקש ממכם תעזרו לי, תעשו לי טובה. תגיעו לחפש את אמא שלי לפני שזה יהיה מאוחר אנחנו זקוקים לכמה שיותר אנשים".