לאחר החייאה

בעקבות השרב הכבד: בן 60 מהדרום - נפטר

החום הכבד ששרר היום בכל רחבי הארץ, גבה את חייו של גבר בן 60 מדימונה, שקיבל מכת חום באמצע רחוב הרצל בעיר, וכונני החירום נאלצו לקבוע את מותו, לאחר ההחייאה (חדשות)

מזירת האסון (צילום: דן בונבידה)

החום הכבד ששרר היום (ראשון), ברחבי הארץ, גבה את חייו של גבר בן 60 מדימונה, שקיבל מכת חום באמצע הרחוב, וכונני החירום נאלצו לקבוע את מותו.

צוות החירום שהוזעק לשדרות הרצל בדימונה, מצא גבר בן 60 מחוסר הכרה - לאחר שקיבל מכת חום, הניסיונות של הכוחות להחייאות אותו - למרבה הצער לא צלחו והמוות נקבע במקום.

פרמדיק מד"א אלישיב אמתי: "במדרכה שכב גבר כבן 60 ללא דופק וללא נשימה, עם סימני מכת חום קשה. עשינו לו טיפול תרופתי, הנשמות ועיסויים. הוא היה חם מאוד למגע".

"במשך קרוב לשעה", מוסיף אמתי, "קיררנו אותו בעזרת ליטרים של מים שהביאו שכנים מבניינים סמוכים. לצערנו מצבו היה קריטי וקבענו את מותו".

ציון רוזיליו ויוספי עשור חובשים של איחוד הצלה שביצעו בו פעולות החייאה סיפרו: "בסיוע צוות ניידת טיפול נמרץ ביצענו בו פעולות החייאה ממושכות בנסיון להציל את חייו אך למרבה הצער נקבע מותו בתום מאמצי ההחייאה. ע"פ המסתמן מדובר באיבוד הכרה כתוצאה מאיבוד נוזלים ומכת חום".

במשרד הבריאות, הודיעו היום לציבור לנקוט צעדי זהירות בעקבות החום הכבד; שהיה בסביבה מקוררת או ממוזגת, הקפדה על שתיית מים, הימנעות מיציאה בשעות החום, לא לבצע מאמץ בחום ולא לשהות במכונית חונה. גם צה"ל ביטל את כל האימונים בשטח עד ליום שלישי מחשש להתייבשות חיילים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר