בן 60 מדימונה מת ממכת חום; שניים נוספים במצב קשה

צוות מד"א הוזעק לשדרות הרצל בעיר ונאלץ לקבוע את מותו של הגבר. מוקדם יותר בן 70 מיקנעם עלית פונה לבית החולים בשל מכת חום, כמו גם אדם נוסף מאילת

זמן צפייה: 02:40

שרב כבד ברחבי הארץ: גבר בן 60 מדימונה הלך לעולמו היום (ראשון) לאחר שלקה במכת חום. צוות מד"א הוזעק לשדרות הרצל בעיר, ביצע פעולות החייאה אך נאלץ לקבוע את מותו.

פרמדיק מד"א אלישיב אמתי סיפר: "על המדרכה שכב גבר כבן 60 מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם סימני מכת חום קשה. מייד התחלנו בטיפול רפואי שכלל מתן תרופות, הנשמות ועיסויים. הוא היה חם מאוד למגע ובמשך קרוב לשעה של פעולות החייאה קיררנו אותו בעזרת ליטרים רבים של מים שהשכנים מהבניינים הסמוכים הביאנו לנו בדליים. לצערנו מצבו היה קריטי ולאחר זמן ממושך נאלצנו לקבוע את מותו".

הזירה שבה מת אדם ממכת חום בדימונה | צילום: דן בונבידה

מוקדם יותר היום, גבר כבן 70 מיקנעם עלית פונה לבית החולים רמב"ם במצב קשה לאחר שלקה במכת חום. חובש בכיר במד"א גבריאל כהן סיפר: "כשהגענו לגן הציבורי ראינו גבר שוכב על האבנים המשתלבות. הוא היה מחוסר הכרה, חם מאוד למגע עם סימנים של מכת חום קשה. מיד הכנסנו אותו לאמבולנס המקורר והוא פונה לבית החולים תוך טיפול רפואי מציל חיים שכלל המשך קירור, הרדמה והנשמה במצב קשה ולא יציב".

גבר נוסף מאילת לקה גם הוא במכת חום היום - מצבו קשה.