צפו בנאום

גפני מגיב לדברי הבלע של איווט ליברמן: הוא דיבר שטויות

בדיון במליאת הכנסת לקראת השבעת הממשלה, מחה ח"כ משה גפני נמרצות על דברי איווט ליברמן נגד דוד המלך • עוד קרא לפתוח את בתי הכנסת: "אנחנו במדינת היהודים" (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: דוברות הכנסת, עדינה ולמן)

ח"כ משה גפני נשא דברים הצהריים (ראשון) במליאת הכנסת ומחה נמרצות על דברי אביגדור ליברמן שהתבטא בצורה מחפירה כלפי דוד המלך.

"לא הייתי כשליברמן דיבר נגד דוד המלך בצורה כל כך מזלזלת. אני מוחה", אמר גפני שסיפר כי "היה בעבר שמישהו דיבר נגד דוד המלך, והרב שך אמר לי: 'אתה צריך לעשות מחאה - אם לא אני יעשה את זה'".

גפני הוסיף, "הוא לא מבין על מה הוא מדבר. אצלנו זה קודש קודשים, הוא דיבר שטויות. שיתחיל ללמוד בכיתה א' מה עוד הרמב"ם כותב. אני מוחה מחאה נמרצת עת זה שליברמן עשה שחיתות ממדרגה ראשונה. בושה וחרפה".

בהתייחסות לנושא לשמו התכנסו בכנסת, השבעת הממשלה, אמר גפני: "אנחנו נמצאים במצוקה גדולה. עברנו שלוש פעמים מערכת בחירות, היה גירעון ובתקציב היה צריך לעשות שינויים. במקום לטפל בבעיה הגירעונית הלכנו למערכות בחירות רק בגלל שליברמן שונא את נתניהו".

"אם לא די בזה, הגיעה הקורונה שמנעה מאנשים לצאת לעבודה. מאוד חשוב שמירת החיים והבריאות, אבל נפל עלינו הגירעון הקודם, מערכות הבחירות ששמות אותנו כמדינת עולם שלישי והקורונה".

גפני המשיך, "אני משבח את כחול לבן. היה לכם אומץ - הוא ייזכר היסטורית. מה היה קורה אם לא הייתם עושים את זה? אי אפשר היה להקים ממשלה, והיינו הולכים למערכת בחירות רביעית. עשיתם מעשה ציוני ונכון".

"אתה שומע את האנשים במדינה אתה רואה את אנחת הרווחה שלא הולכים לעוד בחירות", הוסיף הח"כ.

לסיום קרא לפתוח את בתי הכנסת. "אני בעד שיפתחו את המשק לכלכלה, צריך לעשות את זה בזהירות. אנחנו חוששים ומתפללים שלא יקרה גל שני. נפתחים גנים בתי ספר וקניונים, צריך מאוד להיזהר".

"לא יכול להיות שבמדינת היהודים בתי הכנסת לא נפתחים! אם פותחים, זה מקור האמונה של העם היהודי. בתי הכנסת שלא נפתחים עד עכשיו?!".

הח"כ הדגלאי המשיך, "שמעתי שהייתה החלטה לפתוח - אני בעד לעשות את זה בזהירות על פי כללי משרד הבריאות. היום אין נדבק אחד בבני ברק. חושבים שלא יפתחו בתי כנסת בבני ברק? לפתוח את בתי הכנסת בהתאם להנחיות!".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר