אביגדור ליברמן נאם היום (ראשון) במהלך ישיבת ההשבעה של הממשלה ה-35 שיצאה לדרך ו"בירך" את השרים שנתניהו הבטיח להם תפקידים, אך לבסוף נותרו עם הבטחות בלבד. "קמה לנו ממשלה, ממשלת פארסה, אפילו לא ממשלה - אלא בדיחה גרועה, בדיחה עלובה", אמר ליברמן בפתח דבריו והוסיף: "אבל למרות זאת, קמה לנו ממשלה חדשה וחייבים לברך על משהו".

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

בתחילת נאומו, "בירך" ליברמן את משה פייגלין: "אתם אולי זוכרים את מסיבת העיתונאים ב-29 באוגוסט 2019. כמו תמיד, ראש הממשלה דיבר בפאתוס על כלכלה ליברלית, על לגליזציה, על ייבוא קנאביס ואפילו חתם על הסכם בשם הליכוד עם ממשלת הזהות של פייגלין".

בהמשך דבריו אמר: "אז אדוני השר המיועד מר משה פייגלין, אני מציע לך למסגר את ההסכם שחתמת עליו עם ראש הממשלה ולנסות למכור אותו באיביי, זה הדבר היחיד שאתה יכול להרוויח מראש ממשלתנו וכנראה יהיו הרבה קונים לחתימת המקור של בנימין נתניהו".

לאחר מכן המשיך ליברמן ו"בירך" גם את שר החינוך היוצא, הרב רפי פרץ. "אני זוכר את הדרמה בשידור החי, דקה לפני סגירת הרשימות, הגישו את הרשימה והתברר אחר-כך שראש הממשלה הבטיח לרב רפי פרץ: 'לא משנה מה תהיינה תוצאות הבחירות - אתה שר החינוך הבא של מדינת ישראל'", אמר ליברמן והוסיף: "אז ברכותיי לשר החינוך המיועד רפי פרץ".

"הצ'קים שלו ללא כיסוי"

ליברמן דיבר גם על ניר ברקת, שלמרות שנתניהו ייעד אותו לתפקיד שר האוצר - נותר ללא תיק. "בכנס בחירות באור יהודה הצהיר ראש הממשלה בנימין נתניהו: 'ביקשתי מניר ברקת להיות שר האוצר המיועד של ממשלת הליכוד הבאה' - אז ברכותי לכל השרים המיועדים, נוכחתם לדעת שיש לנו ראש ממשלה נדיב, שמפזר ברוחב לב את הצ'קים, הבעיה רק שהצ'קים שלו ללא כיסוי", הוסיף.

לסיום, "בירך" ליברמן גם את גבי אשכנזי ורמז לכך שנתניהו תופר לו תיק: "ברכותיי לשר החוץ המיועד מר גבי אשכנזי. אני לא יודע אם תפרת כבר חליפה מתאימה למעמדך החדש כשר החוץ, אבל יש מי שדואג לך", אמר ליברמן, "בעל המתפרה הכי גדולה במדינת ישראל, ראש הממשלה בנימין נתניהו, הוא כבר תופר לך. אמנם לא חליפה, אלא תיק, אבל תופר בנחישות ובמיומנות רבה".