"הורה לו לתקוף": אישום נגד הצעיר שתועד משסה כלב בנהג אוטובוס

כתב אישום בגין חבלה בכוונה מחמירה והחזקת כלב מסוכן ללא רישיון הוגש נגד יהודה אריאל ראובנס בן 28 מירושלים. "הוריד מהכלב את הזמם, הפיל את הנהג לרצפה ואמר לפיטבול 'תפוס אותו'"

זמן צפייה: 03:22

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (ראשון) לבית המשפט המחוזי שבעיר כתב אישום נגד יהודה אריאל ראובנס, תושב הבירה בן 28, בגין חבלה בכוונה מחמירה והחזקת כלב מסוכן ללא רישיון ובניגוד לתקנות. זאת, לאחר שתועד משסה את כלב הפיטבול שלו בנהג אוטובוס.

על פי כתב האישום, לאחר שהנהג אמר לצעיר ולחברתו כי אסור להם לעלות לאוטובוס עם הכלב, איים עליו ראובנס וקילל אותו. הנהג נטל לידיו מגב להגנה עצמית, אז הנאשם שבר אותו ולקח את חציו. לאחר מכן, כך על פי כתב האישום, הוריד מהכלב את הזמם והלך לעבר הנהג, שנבהל וירד מהאוטובוס.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

שטייניץ יישאר שר האנרגיה; גלנט שר החינוך

שגריר סין בישראל נמצא ללא רוח חיים בביתו; הנסיבות בבדיקה

החשוד ברצח זוגתו ברמת גן: "שמעתי קולות שאמרו לי לעשות את זה"

תקיפת נהג אוטובוס בירושלים
תקיפת נהג אוטובוס בירושלים | צילום: חדשות 13

"ראובנס ירד מהדלת הקדמית ומייד התנפל על הנהג והכה אותו באמצעות המקל שהיה בידו בראש ובפנים", נכתב בכתב האישום. "לאחר שהנהג נפל לרצפה, אמר הנאשם לכלב 'תפוס אותו, תפוס אותו'. הכלב, אשר היה נטול זמם, התנפל על הנהג שהיה שרוע על הרצפה ונשך אותו מספר נשיכות ברגליים".

"בזמן שהכלב נשך ותקף את הנהג, המשיך הנאשם לחבוט בו באמצעות המקל אשר היה בידו. מספר שניות לאחר מכן, משכה חברתו של ראובנס את הכלב מהנהג ובכך עצרה אותו מלהמשיך ולתקוף אותו", לשון כתב האישום.

לפני כשבוע וחצי, כאמור, נהג אוטובוס של חברת אגד, מונתסר עיסא, הותקף בירושלים על ידי ראובנס, שביקש להעלות לאוטובוס כלב מסוג פיטבול. עיסא נפצע ונאלץ לקבל טיפול רפואי. בתיעוד האירוע ממצלמות האבטחה בכלי הרכב ניתן לראות את התוקף מוריד את הרסן מהחיה, לוקח מטאטא ומכה את הנהג.