מה ניתן לעשות עם כריות ישנות (במקום לזרוק אותן לפח)

על פי קרן השינה הלאומית האמריקאית, עלינו להחליף את הכריות שלנו אחת לשנתיים. אם אינכם רוצים להשליך לפח כריות ישנות, הנה כמה דברים שאפשר לעשות איתן וליהנות מהן עוד קצת (אל תפספסו)

יעל קלצקין | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

אם אתם משתמשים באותה כרית יותר משנתיים, היא ישנה. מפתיע, אנו יודעים, אך על פי קרן השינה הלאומית האמריקאית, עלינו להחליף את הכריות שלנו אחת לשנתיים. (פחות עקב העובדה שהכרית מאבדת תמיכה ויותר בגלל הדברים שמחלחלים לתוכה במהלך כל כך הרבה לילות מיוזעים, אבל נדבר על זה בהמשך.)

אז מה ניתן לעשות עם כל הכריות הישנות שיש בבית? אם אינכם רוצים לזרוק אותן, עליכם לנקות אותן תחילה. כך תכבסו כריות עם מילוי נוצות / סינתטי / לטקס.

וכעת, לאחר שהכריות הישנות נקיות, כך תוכלו לנצל אותן לשימושים שונים:

1. השתמשו בהן בזמן גינון

גינון זו עבודה קשה, במיוחד בישיבה על הברכיים. קחו כרית ישנה וצפו אותה בשקית אשפה (או בבד עמיד בפני מים) והניחו מתחת לברכיים שלכם בזמן שאתם הופכים פיסות עפר לגינת ירק יפהפייה. הרבה יותר נוח, לא?

2. השתמשו בהן ככריות נוי

אם כרית כבר לא יכולה לספק תמיכה נאותה לראש או לכתפיים בזמן השינה, זה לא אומר שהיא כבר לא נוחה. קנו כמה מטרים מבד צבעוני לטעמכם ותפרו לעצמכם כמה כיסויי כריות לסלון שלכם.

3. או במרפסת

באופן דומה, תוכלו לרפד מחדש את הכריות הישנות שלכם עם בד עמיד יותר למזג האוויר ולהשתמש בהן לישיבה בגינה או במרפסת. ואם סערה או להקת ציפורים לא צפויות יהרסו אותן, לא תרגישו רע כל כך להיפטר מהן כמו מסט כריות חדשות לגמרי.

4. צרו פופים

אם יש לכם לא מעט כריות ואתם מחפשים להמציא להן שימוש חדש, הכנת פוף רצפה היא האפשרות הטובה ביותר בשבילכם. חפשו ברשת אחר מדריכים המסבירים כיצד לעשות זאת.

5. ושק אחסון לסמרטוטים

ברגע שתרוקנו את הכרית מתכולת הנוצות שבה, תוכלו להשתמש בה כמו בכל פיסת בד אחרת. חתכו אותה לריבועים והשתמשו בהם כסמרטוטים או שמרו עליה שלמה והשתמשו בה לניקוי אבק ממאוורר תקרה בצורה שאינה מלכלכת את כל החלל.

6. בנו אוהל עם הילדים

אם יש ספק, העבירו את הכריות הישנות שלכם לילדים. ניתן להשתמש בהן כדי להחזיק אוהל העשוי משמיכות או לבניית הר מושלג שצריך לטפס מעליו. (רק הקפידו לכבס את הכריות תחילה, כאמור, כדי למנוע אלרגיות.)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר