שתף קטע נבחר

שחקן מכבי ת"א: "חושש לגבי הבריאות הנפשית"

אחד מהשחקנים הזרים של הצהובים שלח מכתב חריף לקבוצה בעקבות התקנות שהוצבו לקראת חזרת הכדורסל הישראלי: "נהיה כלואים חודשיים, איזה חיים אלו?". מהמינהלת נמסר: "מכבדים כל שחקן שחושש ולא רוצה לשחק"

הכדורסל הישראלי מעלה הילוך לקראת חזרתו בעוד מעט יותר מחודש, כשהיום (ראשון) יתחילו לנחות הזרים של קבוצות הליגה כדי להיכנס לבידוד של שבועיים ולאחר מכן להתחיל באימונים עם שאר שחקני הסגל.

 

אחד הזרים של מכבי ת"א הודיע שלא יחזור במכתב חריף ששלח למועדון ובו פירט את הסיבות לכך. "עודכנו שהכדורסל הישראלי מתכנן לחזור לפעילות להשלמת עונת 2019/20. אני מתרגש לחזור לחיים נורמליים ולחזור לשחק את המשחק שאני אוהב, אבל יש לי הרבה חששות לגבי המשך העונה ותכני המסמך שנשלח אל השחקנים", הוא כתב.

 

שחקני מכבי תל אביב חוגגים (צילום: אורן אהרוני)
"נהיה כלואים חודשיים, איזה חיים אלו?"(צילום: אורן אהרוני)

אותו זר הוסיף: "נכון שזה מעודד שמספר חולי הקורונה בישראל נמצא בירידה, אבל הנגיף עדיין קיים במדינה, מה שעלול לסכן אותנו השחקנים ואת המשפחות שלנו. המסמך נועד לטפל בנושאים אלה, אך נראה כי אמצעי הזהירות שננקטו אינם מספיקים, והסיכויים להידבק עדיין קיימים".

 

"הפרוטוקולים שרשומים במסמך הם פשוט מגוחכים לדעתי. שחקנים ילכו רק לעבודה (אימונים ומשחקים) מה-1 ביוני עד ה-30 ביולי. הם לא יוכלו ללכת לשום מקום אחר חוץ מלמשחקים. השחקנים בעצם יהיו כלואים בבית שלהם, איזה חיים אלה? יש לי חששות רציניים לגבי בריאות הנפש של השחקנים אם אנחנו נדרשים לעבוד במשך חודשיים בלי אפשרות לצאת מהדירות שלנו".

 

שחקני מכבי תל אביב (צילום: פנרבחצ'ה איסטנבול, האתר הרשמי)
"אמצעי הזהירות שננקטו אינם מספיקים"(צילום: פנרבחצ'ה איסטנבול, האתר הרשמי)

 

ממינהלת הליגה נמסר: "ליגת העל בכדורסל פועלת לפי הנחיות משרד הבריאות ונמצאת עמם בקשר ישיר כולל עדכונים שותפים להנחיות. בכל מדינה יש הגבלות כאלה ואחרות על מנת לשמור על שלומם של אזרחיה ומדינת ישראל אינה שונה בנסיבות הללו. אנו מכבדים כל שחקן שחושש ולא רוצה לשחק, תארנו לעצמנו שיהיו מספר שחקנים שלא ירצו לחזור, כל אחד מסיבותיו וחששותיו".

 

"הליגה הגרמנית בכדורגל חזרה אמש ואנו משערים שגם שם יש שחקנים שחששו לחזור. המינהלת והקבוצות יקפידו שכל ההנחיות הבריאותיות ימולאו במלואן ואנו מקווים שיהיו הקלות נוספות לשחקנים ככל שהזמן יעבור ואולי אף תותר כניסת קהל. לגבי ההכנות הפיזיות, השחקנים כבר מתכוננים לעונה שתחל רק בעוד 33 ימים, לקבוצות יינתן ייעוץ פיזיולוגי לתקופה זאת עד החזרה למשחקים".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: פנרבחצ'ה איסטנבול, האתר הרשמי
מכתב חריף
צילום: פנרבחצ'ה איסטנבול, האתר הרשמי
מומלצים