מזל טוב!

מדהים: חברת הקהילה החרדית ילדה שישייה

לאברך חרדי ורעייתו, משטרסבורג בצרפת, נולדו בסוף השבוע שעבר שישה ילדים. מכר המשפחה ל'כיכר': "מדובר באירוע נדיר, שלווה ביותר מ-30 אנשי צוות רפואי". כל הפרטים (עולם)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

שמחה גדולה בקהילה החרדית בשטרסבורג שבצרפת: ביום חמישי האחרון נולדו בבית החולים בעיר שישיית ילדים, לרעייתו של אחד מהאברכים.

זהו מאורע נדיר בצרפת, ובעולם בכלל, כאשר הפעם האחרונה שאישה במדינה ילדה שישה בפעם אחת, אירעה לפני 31 שנה. לדברי הרופאים, הסיכוי של אישה להביא שישייה, הוא אחד ל-1.4 מיליארד.

מכר של המשפחה מספר ל'כיכר השבת': "לזוג החברים שלי יש כבר שני ילדים, ולאחר טיפולים שעברו נולדו להם ביום חמישי האחרון שישיית ילדים - חמש בנות ובן אחד".

"הם נולדו בתחילת החודש השישי להיריון, והועברו למחלקת הפגים. כל תינוק שוקל בין 630 ל-730 גרם", הוא מוסיף, "ובבית החולים אמרו כי ישנו סיכוי רב שהתינוקות יחיו".

לדבריו, "התינוקות נולדו בניתוח קיסרי, משום שהאישה לא יכלה כבר לשאת את משקלם. הניתוח נמשך זמן קצר, וכל שישיית הילדים הגיחו לאוויר העולם בתוך כארבע דקות".

"זה הולך להיות סיפור לא קל", מוסיף מכר המשפחה, "התינוקות אמורים להישאר במחלקת הפגייה, וקיימת אופטימיות גדולה שכל השישה יחיו. לעת עתה, המשפחה לא מעוניינת להתפרסם - בגלל עין הרע".

"היו צריכים ללידה הזאת יותר משלושים אחיות, רופאים ומיילדות; כל צוות בית החולים התגייס לשם כך", הוא מסיים את תיאור הסיפור המדהים הזה, בציינו כי כמו שאר בני הקהילה בשטרסבורג - ששמרו על עצמם - גם היולדת נבדקה ונמצאה שלילית לנגיף הקורונה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר