שתף קטע נבחר

נקבע הלו"ז: מכבי ת"א מול מכבי חיפה ב-3 ביוני

המינהלת פרסמה את התאריכים ושעות המשחקים למחזורים הראשונים בפלייאוף העליון והתחתון. וגם: חצאי גמר הגביע נקבעו ל-9 וה-10 ביוני בנתניה

ולדימיר איביץ' ומרקו בלבול (צילום: אורן אהרוני)
בלבול ואיביץ'. ייפגשו ב-3 ביוני(צילום: אורן אהרוני)

 

מינהלת הליגות פרסמה היום (חמישי) את לוחות המשחקים במחזורים הראשונים של הפלייאוף העליון והתחתון (27-30). המשחק שיוציא לדרך את הפלייאוף העליון, ביום שבת ה-30 במאי, יפגיש את מכבי תל אביב עם הפועל חיפה (20:00). ב-20:45 תארח בית"ר ירושלים את הפועל באר שבע, וב-21:00 תצא הפועל ת"א למפגש מסקרן אצל מכבי חיפה.

 

משחק העונה בין מכבי ת"א למכבי חיפה יתקיים ב-3 ביוני (יום רביעי, 20:45). הפלייאוף התחתון יחודש ביום שני, ה-1 ביוני, עם המפגש בין בני יהודה והפועל כפר סבא.

 

מחזור 27 ()

מחזור 27 ()

מחזור 27 ()

מחזור 27 ()

 

בנוסף, ההתאחדות לכדורגל הודיעה כי משחקי חצי גמר גביע המדינה, שבמקור יועדו להתקיים באצטדיון סמי עופר בחיפה, ייערכו בסופו של דבר באצטדיון בנתניה. המשחקים יתקיימו בשני ימים נפרדים, בעוד פחות מחודש.

 

על פי השיבוץ, ביום שלישי ה-9 ביוני יתקיים המשחק בין מכבי פתח תקווה להפועל תל אביב, ולמחרת ייערך המפגש בין הפועל באר שבע לבני יהודה. שני המשחקים ייפתחו בשעה 20:30, כמובן ללא קהל ביציעים.

 

עדיין לא נקבע סופית התאריך לגמר הגביע, אך כרגע מסתמן שהוא ייערך ב-10 ביולי. במקור הוא אמור היה להתקיים ב-26 במאי בבלומפילד.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
חזיזה מול גולסה
צילום: אורן אהרוני
מומלצים