לכבוד ל"ג בעומר: אמני הילדים המובילים בסרט מיוחד

טל מוסרי, יובל המבולבל ושי ורועי גוייסו להפקת סרט מיוחד של ארגון צעירי חב"ד • במקביל תצא לדרך ביום ל"ג בעומר תהלוכה מיוחדת • צפו

צילום: צילום: אגודת צעירי חב"ד // טל מוסרי ויובל המבולבל בסרט // צילום: אגודת צעירי חב"ד

ארגון צעירי חב"ד מזוהה כבר שנים ארוכות עם ל"ג בעומר, בעיקר בזכות תהלוכות הענק שמתקיימים מדי שנה ברחובות הערים המרכזיות בישראל. אך השנה התרחש משהו חריג ויוצא דופן – בשל נגיף הקורונה לא התאפשר להם לראשונה מזה עשרות שנים לקיים את התהלוכות.

בחב"ד החליטו שלא להרים ידיים, וגייסו את אמני הילדים המובילים – יובל המבולבל, טל מוסרי, ושי ורועי, לטובת העברת מסר האחדות לרבבות הילדים שלא יוכלו השנה להינות מהמדורות ומהתהלוכות המסורתיות.

האמנים פרסמו שיר חדש שעוסק בל"ג בעומר ובאחדות, לצד שידור של סרט שאורכו 40 דקות שמטרתו ללמד את הילדים על ל"ג בעומר. להפקת הסרט גויסו האמנים, שבימי שגרה נראים בעיקר במחזות זמר ובפסטיבלים, ופחות בסרט שבו מסופר על רבי שמעון בר יוחאי ותלמידיו של רבי עקיבא שנפטרו בהמוניהם במגפה עד ל"ג בעומר.

גם מחר ימשיכו החגיגות המותאמות. אם אי אפשר שהילדים יבואו לתהלוכה, אמרו בחב"ד, התהלוכה תבוא אל הילדים. משאיות ענק ורכבים מאובזרים היטב במיצגים מסורתיים מושקעים ינועו בשיירות ברחובות הערים  ויביאו לילדים את שמחת ל"ג בעומר היישר אל המרפסת והסלון.

הסרט המלא:

"למרות האתגרים הגדולים, דווקא בתקופה הזו שליחנו המסורים עושים הכל כדי לשמח ולעודד את הילדים", אומר הרב יוסף אהרונוב, ראש מפעל השליחות של חב"ד בישראל. "נעשה הכל כשי שלכל עם ישראל תהיה לפחות טעימה מהדבר הנפלא הזה שנקרא ל"ג בעומר".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר