אופטימיות בישראל

מספרי הקורונה: יותר מ-10 אלף כבר החלימו

משרד הבריאות פרסם הערב את מספרי הקורונה. נכון להערב מספר החולים עומד על 5,947 מתוכם 90 במצב קשה - ביניהם 70 מונשמים. מניין הנפטרים עלה ל-235 (אקטואליה)

דוד הכהן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

משרד הבריאות מפרסם הערב (שני) את נתוני התחלואה וההדבקות של אזרחי ישראל מנגיף ה'קורונה', לפי המספרים יש בישראל יותר מ-1,000 חולים שכבר החלימו.

על פי הנתונים, ישנם 44 נדבקים חדשים שנוספו היום, ומספר הנדבקים עומד על 16,246 נדבקים, מספר המחלימים - 10,064, ומספר החולים כרגע - 5,947 - 404 חולים החלימו מהנגיף היום.

ברחבי העולם גם חלה התמתנות במספר המתים כתוצאה מהנגיף, בספרד מתו 164 אנשים, בגרמניה מניין הנדבקים עומד על-163,175, ואילו בצרפת 306 בני אדם מתו היום מהנגיף, ובאיטליה מתו ביממה האחרונה - 195 איש.

הסגר בקריית בעלזא (חיים גולדברג, כיכר השבת)

בנאומו הערב אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו: "במדינת ישראל מספר הנדבקים ירד ויש יותר מחלימים, אלה מגמות מאוד חיוביות, בישראל נפטרו עד היום 235 וכל אחד כזה הוא עולם ומלואו, מבחינת המשפחות כל מי שנפטר זה חורבן מאוד גדול. לכן המאמץ העיקרי שלנו היה להציל חיים. יש כאלו טוענים שזו הגזמה, ואנחנו משמשים מודל לעולם".

נתניהו התייחס לחזרה לשגרה ואמר כי "החזרת המשק לשגרה תמשיך להיות תלויה בכם. היענות של אזרחי ישראל להגבלות כי בלעדיכם כל זה לא היה קורה ובלעדיכם זה לא יכול להימשך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר