מיכל אנסקי מגיבה: "זה לא דוחה להניק"

המנחה הותקפה ברשת לאחר שפורסמה תמונה שלה מניקה את בתה: "מוכרת את גופך" • "זה עצוב וחשוך מאוד. זו בסך הכל הדרך של התינוקת שלי לאכול"

מיכל אנסקי

שלושה חודשים לאחר שהביאה לעולם את בתה השנייה גבריאל-לי, מיכל אנסקי תועדה מניקה אותה בתמונה שהפכה במהרה למוקד לעשרות תגובות תוקפניות מצד גולשים באינסטגרם.


View this post on Instagram

A post shared by Michal Monka (@royalgypsy3) on May 3, 2020 at 12:01am PDT

חגיגה משולשת: מיכל אנסקי התחתנה

מיכל אנסקי חושפת: עירום באגם

מיכל אנסקי: "הפנים שלי משותקות"

התמונה, שעלתה הבוקר (ראשון) בעמוד האינסטגרם של מותג האופנה רויאל ג'יפסי, שאת בגדיו אנסקי לבשה בעת שצולמה (ולא בעמוד של אנסקי עצמה), מצאה את דרכה במהרה לעמודים נוספים ברשתות החברתיות, וכצפוי, מאחר שלא מדובר בפעם הראשונה שזה קורה כשמדובר בתמונות מסוג זה, התמונה הצליחה לעורר לא מעט זעם מצד גולשים, ותתפלאו - בעיקר מגולשות.

"ראיתי את התגובות והופתעתי לדעת שיש עדיין אנשים שחושבים שלהניק זה דוחה או מגעיל", מסרה אנסקי ל"ישראל היום". "זה עצוב וחשוך מאוד. אני פונה אל אותם גברים ונשים שרואים בהנקה פרובוקציה, ומסבירה להם שזו בסך הכל הדרך של התינוקת שלי לאכול".

אבל לא כולם הבינו את זה. בעוד מספר מצומצם של גולשות טען כי התמונה החשופה של אנסקי (39) ובתה התינוקת היא יפהפייה, הביעו שביעות רצון מנרמול פעולת ההנקה וגרסו כי אמא המניקה את ילדה זה הדבר הכי טבעי בעולם, רבים זעמו על החשיפה "המיותרת" לטענתם, והתעקשו כי מדובר ברגע שהיה צריך להישאר אינטימי ואינו משרת דבר מלבד פרסום וחשיפה של אנסקי עצמה.

"הישרדות VIP": הכירו את השורדים החדשים

קטורזה: "מתבייש מההורים השכולים"

אז מה אם קרן מרציאנו דיברה במרוקאית?

מתה שחקנית "קטנטנות" ו"המורדים"

המשדר ששבר שיא: מיליון צפיות ביום העצמאות

"למה לחשוף כך איבר מיני. מיותר, לא מקדם כלום", זעמה גולשת אחת, ואחרים לא חסכו במילים קשות גם כן. "זה אינטימי ואישי מדי. מה נותן לחשוף לכולם ועוד היום כשיש סוטים ברשת". "מחפשת תשומת לב. הפעם ממש הגזמת, ירד לי ממך לגמרי", הוסיפו גולשות נוספות, ואחרת סיכמה במילים קשות: "את מוכרת את גופך למען הלייקים וזה על גבול החולני".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר