הסיפור המסעיר

כשהגר"ח קנייבסקי הורה להוסיף את השם 'עובדיה'

מגיד המישרים חשף סיפור מסעיר על חולה שמצבו השתפר בזכות השם המפתיע שהוסיף לו מרן הגאון רבי חיים קנייבסקי, שנראה כעל שמו של מרן הגאון רבי עובדיה יוסף זצ"ל (חרדים)

חזקי שטרן | כיכר השבת |
הגר"ע יוסף זצ"ל והגר"ח קנייבסקי (צילום: פלאש 90, יעקב נחומי - פלאש 90)

בשיעור שמסר מגיד המישרים, הרב שלמה לווינשטיין, בסוף השבוע הוא חשף סיפור מדהים על אדם חולה שהשתפר מצבו בזכות השם המפתיע שהוסיף לו מרן הגאון רבי חיים קנייבסקי, שנראה כעל שמו של מרן הגאון רבי עובדיה יוסף זצ"ל.

וכך סיפר הרב לווינשטיין על יהודי מצרפת שחלה בקורונה, "צלצלו לר' חיים (קנייבסקי. ח"ש) איזה שם להוסיף לו, אז המשב"קים שמה אמרו: 'תראו, היום בדרך כלל הוא אומר או חיים או רפאל אז תחליטו אם הוא ישאל מה להגיד לו', אז אמרו: 'אם הוא ישאל אז רפאל'. למעשה, אמרו לר' חיים איזה שם להוסיף, הוא אמר 'עובדיה', בכלל לא כמו שחשבו".

בשלב זה, מספר הרב לווינשטיין: "היהודי הזה, סעדיה, שהשם ישלח לו רפואה שלימה, הוא מתרגם, תרגם את הספרים שלי 'מתוק האור' לצרפתית, אבל הוא היה לו חלום לתרגם על החיים של הרב עובדיה לצרפתית, הוא מצא ספר באנגלית של 600 עמודים, והוא בעצמו תרגם את זה, זה לקח לו שנתיים וחצי, אבל הוא עשה את זה.

"וכשבאו לשאול את ר' חיים איזה שם להוסיף לו, הוסיף לו 'עובדיה', וברוך השם למחרת, כבר התחילו לעורר אותו, והוא עדיין מונשם אבל המצב שלו כבר יותר טוב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר