מילד מופרע ללב הקונצנזוס הישראלי: מרוץ ההישרדות של גיא זוארץ

כבר יותר מעשור המנחה הוותיק אורז מזוודה, נפרד מאשתו ו-3 ילדיהם ונוסע לעבוד ביעדים אקזוטיים. רגע לפני העונה החדשה הוא מספר על הילדות וההתמודדות עם הביקורות – וגם מגלה מי הבשלן בבית

זמן צפייה: 09:14

אחרי שסגר עונה נוספת של "האח הגדול" והנחה את טקס הדלקת המשואות – גיא זוארץ חוזר למסכים של כולנו, בעונה חדשה של "הישרדות". "מדהים איך אף פעם לא מתרגלים לזה", הוא מספר. "אפילו שאני עושה את זה קבוע, כל שנה, כבר למעלה מעשור". לדבריו, "יש לי תזמונים מה זה לא טובים: שבועיים אחרי שיעל ילדה את הבת שלנו, טסתי. יומיים אחרי שעברנו דירה, השארתי אותה עם הארגזים, טסתי. אבל יש משהו ממכר בפרויקט הזה".

הצילומים הממושכים והמרוחקים, הוא מספר, יוצרים קשיים בחיי המשפחה. "זה גורם להרבה מתחים. בתקופות לפני שאני טס הכול נורא עדין, נורא רגיש. אבל מצד שני, היא לא תגיד לי אף פעם, אני לא רוצה שתיסע יותר. כי זו הקריירה שלי, כי אני עושה לביתנו".

גיא זוארץ
גיא זוארץ | צילום: חדשות 13

בחלוקת התפקידים בבית, מספר זוארץ, הוא אחראי על הבישולים. "יעלי לא יודעת לבשל. חביתה היא יודעת להכין. קינוחים היא יודעת. אני בשלן של שישי יותר, מגיע סוף השבוע, אני הופך להיות כמו הסבתות שלי. אני עושה חריימה, קציצות, אורז, דגים. סירים גדולים ומוגזמים".

על ילדותו מספר זוארץ: "הייתי מרביץ, הייתי שובר, לא הייתי לומד. כי לא הייתה לי סבלנות לזה והייתי רוב היום ברחובות. אימא שלי כל החיים בכתה באספות ההורים, 'מה יהיה איתך'. היום אני אומר לעצמי, אולי המצב הזה הביא אותי היום להיות במקום הזה". עוד הוא מודה: "לא יודעים שאני ביישן. אני יכול לקרוא אלף תגובות טובות: 'מהמם', 'מקסים', 'מושלם', איזה מנחה!', ואז – 'די כבר, נמאס כבר לראות אותך'. רק זה יישאר לי. שנים שאתה אומר לעצמך, אי אפשר שכולם יאהבו אותך. אבל יש לי גם התמימות הזאת, את המקום הזה שאני כן, אני רוצה שיאהבו אותי. אני לא מתבייש בזה. אני פורח כשאוהבים אותי".