שתף קטע נבחר

"עונת ה-NBA הבאה עשויה להיפתח בדצמבר"

דיווח: בהנהלת הליגה תומכים ברעיון בתקווה שהאוהדים יוכלו להגיע לאולמות עם סיומו של משבר הקורונה בעולם. אדם סילבר כבר עדכן את הקבוצות

האם בעקבות משבר הקורונה בעולם עונת ה-NBA הבאה תפתח בדצמבר 2020, חודשיים אחרי התכנון המקורי? על פי רשת ESPN זה הכיוון. בדיווח שפרסמה הרשת נכתב כי הנהלת הליגה תומכת ברעיון, והקומישינר אדם סילבר כבר הכין את הקבוצות לכך.

 

על פניו לא מדובר ברעיון רע בכלל. נכון לעכשיו אין עדיין תאריך לחזרה למשחק לעונה הנוכחית (2019/20). הנהלת הליגה אמנם אישרה מבחינתה לקבוצות לפתוח את מתחמי האימונים שלהן, אבל חלקן מסרבות עד שיקבלו אישור מבחינה בריאותית לכך מהרשויות.

 

לברון מול הארדן (צילום: AP)
לברון מול הארדן. רעיון מעניין(צילום: AP)

 

פתיחת העונה הבאה בדצמבר תאפשר לליגה מרווח תמרון בכל הנוגע להמשך העונה הנוכחית, ובעיקר פחות לחץ לסיימה תוך זמן קצר במידה והקבוצות יחזרו לשחק. בנוסף, בליגה מאמינים כי עד דצמבר, או תחילת 2021, אוהדים יוכלו לשוב לאולמות ולצפות במשחקים, כך שפתיחת עונה עם אוהדים תוסיף הרבה לקבוצות ולליגה, בעיקר בפן הכלכלי-שיווקי.

 

בלי קשר לקורונה, ב-NBA שקלו בעבר את הרעיון לפתוח עונה בחודש דצמבר בעיקר מכיוון שבאותו הזמן ענפי הספורט המובילים בארצות הברית אינם בפעילות. במצב הנוכחי, עונת ה-NBA מתחילה בזמן שה-NFL משוחקת וה-MLB (ליגת הבייסבול) נמצאת בשלבי הפלייאוף שלה. תומך נלהב של הרעיון הוא מנכ"ל אטלנטה הוקס, סטיב קונין, שאמר במהלך ועידה באוניברסיטת MIT: "בנינו את עצמנו לפי חשיבה שיווקית ולא עבור האוהדים. מה שאני אומר זה שאנחנו צריכים להסתכל על המצב, ולהבין שצריך לחשוב מעבר לעוד שני הדולר שאנחנו מרוויחים מפרסומת ברבע השני של המשחק".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
ג'יימס הארדן
צילום: רויטרס
מומלצים