כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
המרכז האמריקאי פרסם

עושים סדר: אלו התסמינים המאומתים לקורונה

לאחר שמועות רבות על תסמינים שונים - חלקם נכונים וחלקם לא - של נגיף הקורונה, המרכז האמריקאי פרסם תסמינים נוספים לקורונה ומציג את רשימת התסמינים המאומתים

עושים סדר: אלו התסמינים המאומתים לקורונה
אילוסטרציה צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

לאחר שנפוצו שמועות רבות ברשתות החברתיות על כל מיני תסמינים שעלולים לעורר חשד לנגיף הקורונה, המרכז האמריקני למניעת מחלות מידבקות עדכן היום (ראשון), לראשונה מאז פרצה המגפה בארצות הברית, את רשימת הסימפטומים של מחלת הקורונה והוא הוסיף שישה תסמינים חדשים.

על פי המרכז, התסמינים החדשים הצטרפו לסימפטומים המוכרים יותר של המחלה, בהם שיעול יבש, קוצר נשימה וחום גבוה. הסימפטומים החדשים הם כאב ראש, כאב גרון, כאבי שרירים, צמרמורות, רעד בכל חלקי הגוף ואובדן חוש הטעם. במידה ואתם חווים את אחד מהתסמינים הללו, כדאי לכם להיבדק בכדי לברר באופן ודאי אם נדבקתם בנגיף.

על רבים מהתסמינים דווח כבר בשבועות הראשונים של התפרצות הנגיף במדינות המערב, אך במשך זמן רב הם זכו להתעלמות מגופי הבריאות הרשמיים.

רשימת התסמינים החדשה הופיעה באתר האינטרנט של המרכז האמריקני למניעת מחלות, לצד קריאה למי שסובל מאחד או יותר מהתסמינים ליצור קשר עם רופא. עוד נכתב כי ייתכן מאוד שהתסמינים נובעים מבעיה אחרת ולא מנגיף הקורונה.

קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד