שתף קטע נבחר

גרשון: "ביום חמישי - משחק עונה לשתי הקבוצות"

אחרי ההפסד 81:73 לפרטיזן, מאמן מכבי ת"א כבר חושב על המשחק הרביעי: "אנחנו לא פחות טובים מהם". על הקהל: "אספתי שני סלולארים". ויזנייבסקי: "לא היה לנו סיכוי לנצח"

האם מכבי תל אביב קרובה לסיום העונה האירופית שלה? אחרי ההפסד הערב (ג') לפרטיזן, 81:73 בבלגרד, הצהובים מפגרים 2:1 בסדרת רבע הגמר, ורחוקים הפסד אחד מהדחה מהיורוליג.

 

 

ביום חמישי, ואת זה גם פיני גרשון יודע, יש לאלופה הישראלית משחק של להיות או לחדול עבורה. "זה משחק עונה לשתי הקבוצות", הודה מאמן מכבי בסיום.

 

"זה היה קרוב, היינו כבר במינוס שבע עם כדור ביד ולקחנו החלטה לא טובה", הוסיף גרשון. "פתחנו לא טוב וגררנו את זה, הם עשו מתרגילים נקודות. לא צריך להגיד על הקהל יותר מדי.

 

"אספתי שני סלולארים, אחד עף מצד ימין ואחד מצד שמאל. "אולי בהתחלה הקהל טיפה השפיע, אבל אחר כך ממש לא. אני לא רוצה לדבר על השיפוט, ידעתי שזה מה שיהיה וציפיתי שיהיה יותר גרוע.


יאן וסלי מפרטיזן עם אלן אנדרסון ודיאור פישר (צילום: AP)  

 

"אנחנו צריכים להיות טובים כדי שזה לא ישפיע. אנחנו עוד יכולים לנצח אותם וצריכים לעשות את זה. להתמודד עם 19 ריבאונדים בהתקפה ו-8 איבודים זה יותר קשה. אנחנו בטח לא פחות טובים מהם, היום עשינו דברים לא טובים ושילמנו על זה. פרטיזן היו טובים יותר והגיע להם הניצחון. אני עכשיו רק מקווה שיהיו חמישה משחקים".

 

אנדרו וויזנייבסקי: "אי אפשר שלא לשחק יותר טוב ממה שהיה היום. הם פתחו בצורה נפלאה ובלי שום ספק היה להם ערב מצוין. המומנטום לא עזב אותם מהפתיחה, אנחנו לא הצלחנו לרדוף אחריהם ואיבדנו כדורים. לא קלענו, וגם כשקצת היה נראה שאנחנו חוזרים, לא הצלחנו להילחם על המומנטום. אנחנו חייבים לפתוח אחרת ביום חמישי ולשים את עצמנו בעמדה טובה יותר כדי לנצח. לדעתי פשוט לא היה לנו סיכוי לנצח הערב".


דורון פרקינס מול לורנס רוברטס (צילום: רויטרס) 

 

דורון פרקינס: "היה לנו משחק הגנה טוב, אבל הרבה זריקות לא נכנסו והבעיה העיקרית היתה שלא לחצנו כמו שאנחנו יודעים לעשות. זה בדיוק מה שצריך

לעשות ביום ה' - לשחק חזק ואגרסיבי.

 

"אני מאמין שאנחנו מסוגלים לזה. היינו צריכים לשחק הרבה יותר טוב. ריבאונד ההתקפה זה מה שהרג אותנו, כי אני חושב שההגנה היתה טובה. לא הצלחנו להיכנס לקצב וזה עצר לנו את המשחק".

 

צ'אק אידסון: "אני לא רוצה לדבר על השופטים. ההתחלה היתה קשה עבורנו וכל הזמן ניסינו לחזור, אבל בבית שלהם עם הקהל שלהם, זה היה קשה מאוד. מה שצריך ביום חמישי זה פתיחה חזקה. אני לא חושב ששיחקנו בחוסר ביטחון. היו קליעות שתמיד נכנסות והערב לא נכנסו, זה קורה. החדשות הטובות הן שזה לא נגמר. יש עוד משחק ביום חמישי וצריך ליצור אגרסיביות וחוזק, כמו בשני המשחקים הקודמים".

 

אלן אנדרסון: "לא נכנסנו טוב למשחק, הקליעות שלנו לא נכנסו והם קלעו הרבה יותר משני המשחקים הקודמים. כנראה שבבית יש להם יותר ביטחון והם קולעים יותר, זה עשה לנו עבודה קשה יותר. איבודי כדור, קליעות שלא נכנסו, ריבאונד ההתקפה לא עבד וקשה לנסות לנצח כשהדברים האלה לא עובדים. צריך לשחק הרבה יותר טוב ביום חמישי, לחזור לקלוע כמו שצריך ולעשות את מה שעשינו בשני המשחקים הקודמים - להיות חזקים, לשמור על הכדור ולהציג הגנה אגרסיבית".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים