שתף קטע נבחר

אלופות: ארסנל מול בארסה, אינטר נגד צסק"א

שלב רבע הגמר יינעל הערב, כשבמוקד העימות בין התותחנים לאלופת אירופה. הנראזורי ינסו להתאושש מהמשבר בליגה במפגש מול הרוסים, ולשחזר את היכולת מהניצחון על צ'לסי

הערב השני של רבעי גמר ליגת האלופות יתקיים הערב (ד'), כשהמנה העיקרית של השלב תוגש בדמות מפגש בין אלופת אירופה ברצלונה לארסנל. תהיה זו חזרה על גמר המפעל בשנת 2006. לא ברור אם קפטן התותחנים, ססק פברגאס, יהיה כשיר למשחק, לאחר שקיבל טיפולים ברגלו.

 

התקשורת בלונדון דיווחה כי הספרדי עושה כל מאמץ לשחק נגד הקבוצה אותה עזב ב-2003, כשהיה בן 16. כזכור, הקשר (כבש העונה 18 שערים ב-35 משחקים) נפצע במהלך ה-1:1 של התותחנים בשבת מול ברמינגהאם. מנג'ר ארסנל, ארסן ונגר, העריך במסיבת העיתונאים: "נכון לעכשיו הוא לא כשיר ויש לו סיכוי של 40 אחוזים בלבד לשחק. נחכה עד סמוך למשחק ואז נראה אם יוכל לשחק. כבר לקחתי בחשבון את האפשרות שהוא לא יעמוד לרשותי".


תיירי הנרי במדי ארסנל, לצד ארסן ונגר. ייפגשו? (צילום: AFP)

 

הקטאלונים, מהצד השני, ייאלצו להסתדר ללא המנוע של הקבוצה אנדרס אנייסטה. הקשר בן ה-25 נפצע במהלך ניצחון הליגה על מאיורקה ודודו אוואט 0:1 בשבת, והוא נמצא בספק גם לגומלין, שייערך ב-6 באפריל בקאמפ נואו.

 

לעומת זאת, מי שכן נכלל בסגל למרות בקשתו הוא תיירי הנרי, שכזכור העביר בלונדון את השנים הטובות ביותר בקריירה. החלוץ הצרפתי עזב את התותחנים ביוני 2007, ויהיה זה מפגשו הראשון מול האקסית. למרות שאריק אבידל החלים ומקסוול מילא את מקומו בהצלחה העונה, עשוי גווארדיולה להציב את קרלס פויול כמגן שמאלי. גבי מיליטו וג'ראר פיקה ישחקו כבלמים.


ז'וזה מוריניו. בדרך לחצי הגמר? (גטי אימג'ס)

 

אינטר תנסה להתאושש מהמשבר בליגה

במשחק השני של הערב, תארח אינטר את צסק"א מוסקבה, בתקווה להתגבר על הנסיגה ביכולתה בליגה האיטלקית. הנראזורי איבדו בחודש האחרון יתרון תשע נקודות בפסגת הליגה האיטלקית, כשההפסד בשבת 2:1 לרומא הציב את הג'יאלורוסי במרחק נקודה אחת בלבד משחקניו של ז'וזה מוריניו.

 

הכחולים-שחורים מקווים לעלות לחצי גמר ליגת האלופות לראשונה מאז 2003, אך הם ייאלצו לעשות זאת ללא הבלם לוסיו והקשר טיאגו מוטה המורחקים. אל השניים יצטרפו דויד סנטון הפצוע ומאריו באלוטלי, שבשל סכסוך עם מוריניו לא ייכלל בסגל גם הפעם.

 

הרוסים, המופיעים לראשונה ברבע הגמר מזה 17 שנים, ביקשו מאופ"א ערב המשחק לענוד סרטים שחורים כהזדהות עם קורבנות הפיגועים במוסקבה. שחקן הכנף הצ'יליאני, מארק גונסאלס, צפוי לחזור להרכב לאחר שהחלים מפציעה. לעומת זאת היפני קייסוקה הונדה, אשר היה גיבור הניצחון על סביליה בשמינית הגמר, בספק בגלל פציעה בקרסולו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים