שתף קטע נבחר

ברצלונה ניצחה במדריד, ויטוריה ופרוקום צימקו

הקטאלונים עלו ל-1:2 מול היריבה השנואה והחזירו לעצמם את יתרון הביתיות עם 73:84 בחוץ. אליהו לא שותף ב-53:66 על צסק"א, שכפה משחק רביעי. 78:81 לפולנים על אולימפיאקוס

בכל זאת, הקבוצה הטובה באירופה. ברצלונה הוכיחה אמש (ג') היה מוקדם מדי להספיד אותה ועם ניצחון 73:84 בחוץ על ריאל מדריד היא עלתה ל-1:2 בסדרת רבע גמר היורוליג ועל הדרך השיבה לעצמה את יתרון הביתיות.

 

הקטאלונים היממו את הגלקטיקוס של אטורה מסינה כבר בפתיחה ולרבע הראשון הם ירדו ביתרון 14:25. גם בעשר הדקות הבאות נמשכה אותה המגמה ובארסה ירדה להפסקה רגועה עם יתרון 31:46.


אטורה מסינה. הגלאקטיקוס קרסו ברגע האמת (צילום: AFP)

 

הקאמבק של הלבנים החל ברבע השלישי, בו הם הצליחו לנגוס בפער, אולם הם לא הצליחו להוריד את ההפרש לפחות משבע ובסיום ירדו מנוצחים. גיבור הערב היה חואן נבארו, שסיים עם 24 נקודות, פיט מיקאל הוסיף 13. אנטה טומיץ' (23 נק') היה נקודת האור היחידה אצל ריאל.

 

קאחה לבוראל ויטוריה ופרוקום גדיניה התייצבו למשחק מספר שלוש מול צסק"א מוסקבה ואולימפיאקוס בהתאמה, בידיעה שהפסד ביתי יסיים עבורם את העונה האירופית. הספרדים והפולנים לא רצו להיפרד כל כך מהר מחלום הפיינל פור, ניצחו את המשחקים הביתיים וצימקו ל-1:2 את הסדרות. 


הולדן מול ריבאס. ויטוריה חזרה לחיים (צילום: AFP)

 

ויטוריה, ללא ליאור אליהו, שישב על הספסל 40 דקות, גברה על הקבוצה של ייבגני פשוטין 53:66. היא פתחה מצוין ועלתה ליתרון 8:16 אחרי שבע דקות, אולם הרוסים חזרו לעניינים והורידו לארבע הפרש בלבד בסיום הרבע. ברבע השני ויטוריה שוב ברחה מעט וירדה למחצית ביתרון 24:31.

 

אחרי ההפסקה הסיפור היה דומה, כאשר האורחת חזרה למשחק ואף הגיעה לשוויון 37:37, אולם מכאן ועד הסיום נראתה קבוצה אחת על המגרש ורבע אחרון חד צדדי, בו הספרדים ניצחו 12:24 כפה משחק רביעי בסדרה. טיאגו ספליטר (15 נקודות) וסאן אמטריו (14) בלטו אצל המנצחת, ויקטור חראייפה, עם תשע נק', הוליך רשימת קלעים מאוזנת של צסק"א.


וויצ'יץ' מול לוגאן. הזר של פרוקום היה קר רוח בדקות ההכרעה (AP) 

 

הניצחון 78:81 של פרוקום על היוונים קבע כי אף סדרה ברבע הגמר לא תוכרע ב'סוויפ'. אחרי רבע ראשון צמוד, המקומיים העבירו הילוך ולהפסקה ירדו

ביתרון 33:45. האדומים החלו לצמק בהתמדה ברבע השלישי, אך הפולנים לא נתנו להם להתקרב יותר מדי.

 

שתי דקות לסיום היתרון של פרוקום עמד על 70:78, אולם אולימפיאקוס רצה ל-0:6 מהיר וחזרה למשחק. שלוש נקודות מהעונשין של דייויד לוגאן (15 נק') הבטיחו את הניצחון. קינטל וודס ודניאל יואינג (18) הוליכו את רשימת הקלעים של המנצחת, ג'וש צ'ילדרס החזיר עם 20. ניקולה וויצ'יץ' תרם 13, יותם הלפרין לא קלע.


פורסם לראשונה 30/03/2010 22:48

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים