שתף קטע נבחר

כדוריד: אבישי סמולר ישחק באולסטאר הגרמני

הקיצוני הישראלי של ווצאלר מהבונדסליגה ישתף פעולה עם אלופי העולם ואירופה מצרפת, תיירי אומיה ודניאל נרסיס, במשחק המסורתי מול הנבחרת הגרמנית

הכדורידן הישראלי, אבישי סמולר, שמשחק בקבוצת ווצלאר מהליגה הגרמנית הראשונה, יהיה חלק מנבחרת העולם שתשחק מול נבחרת גרמניה במשחק האולסטאר ב-6 ביוני.

 

האולסטאר החמישי בתולדות הבונדסליגה ייערך באולם מקס שמלינג בברלין, וסמולר יהיה כמובן הישראלי היחיד בקרב 22 שחקני נבחרת העולם, שבעונה שעברה ניצחו את הנבחרת הגרמנית במשחק שנועל את העונה.


סמולר. בעונה הבאה קופץ מדרגה ללמגו (גטי אימג'ס)

 

סמולר ישתף פעולה עם מחזיקי מדליית הזהב מבייג'ינג 2008 ואלופי אירופה והעולם מצרפת: השוער האגדי של קיל, תיירי אומיה, ומקשרה המצוין של קיל, דניאל נרסיס.

 

מלבדם יהיו בנבחרת העולם גם מלך השערים מאליפות העולם האחרונה, פיליפ ג'יצ'ה הצ'כי (גם הוא מקיל), לארס כריסטיאנסן הדני, שחקנה של פלנסבורג שביקרה בישראל השנה והביסה בסיבוב השלישי את מכבי ראשון לציון בגביע ה-EHF, וכן שני גרמנים לחיזוק: פלוריאן קרמן מלמגו והשוער הנינג פריץ מקבוצת רהיין נקר לואן. נבחרת העולם תודרך על יד פר קרלן השבדי, מאמנה של פלנסבורג.

 

משחק האולסטאר יסגור עבור סמולר שלוש שנים נפלאות בווצלאר, לפני שיעבור בעונה הבאה לקבוצת הפאר למגו מראשות הבונדסליגה וישתף גם שם פעולה עם קרמן. ווצלאר מדורגת כעת במקום ה-13 בבונדסליגה, כשלסמולר 30 שערים.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אבישי סמולר
צילום: Gettyimages Imagebank
מומלצים