שתף קטע נבחר

ביום רביעי: הגרלת רבע גמר גביע המדינה

הפועל ת"א ובית"ר ירושלים מקוות לא לפגוש אחת את השניה. גם שתי הסינדרלות, נצרת עילית ועירוני רמת השרון בהגרלה, שתיערך במשרדי ההתאחדות ב-19:00

אחרי ההדחה של מכבי חיפה, המאבק על גביע המדינה נמשך. שתי הזוכות בתואר היוקרתי בארבע השנים האחרונות, הפועל תל אביב ובית"ר ירושלים, מקוות להימנע ממפגש ביניהן בהגרלה שתיערך מחר (רביעי, 19:00), במשרדי ההתאחדות לכדורגל. המפגשים עצמם ייערכו ב-13 באפריל ואילו חצאי הגמר ב-4 במאי.

 

 

בית"ר ירושלים זכתה בגביע בשנתיים האחרונות ואילו הפועל ת"א זכתה בו פעמיים ברציפות לפני כן. לאחרונה נפגשו השתיים פעמיים גם בגמר, בין השנים 2000-1998, וינסו לסגור את העשור בגמר נוסף ביניהן, אך לפני כן כאמור, מחכה ההגרלה שכוללת עוד ארבע קבוצות נוספות מליגת העל.


הרוש. גיבור דו קרב הפנדלים מול מכבי ת"א (צילום: רועי עידן)

 

בעוד הפועל ת"א עברה בקלות את מכבי קביליו יפו, נאלצה בית"ר לשרוד דו קרב פנדלים מותח במיוחד מול מכבי תל אביב. מכבי פתח תקווה חזרה מפיגור

כדי לנצח 1:3 את בני לוד מהליגה הלאומית ואילו בני יהודה נזקקה לשער ממצב נייח של פדרו גלבאן על מנת לעבור גם היא יריבה מהליגה השניה - הפועל אשקלון.

 

גם ברבע הגמר מחכות שתי קבוצות מהלאומית, שדווקא הצליחו לשרוד יריבות מהליגה הבכירה יותר: נצרת עילית, שעברה בפנדלים את הפועל פתח תקווה, ועירוני רמת השרון, שצלחה קרב ביתי לא קל מול הפועל באר שבע עם 1:3 מרשים, אשר הבהיר מדוע היא מועמדת לעלות בסיום העונה לליגת העל.


אבי איבגי. נצרת עילית תמשיך במסע המופלא? (צילום: אורן אהרוני)

 

שתי קבוצות נוספות מליגת העל הן מ.ס. אשדוד, שניצחה בביתה 1:2 את בני סכנין, והפועל רמת גן, שזכתה בגביע ב-2003. למרות שתי הסינדרלות מהלאומית, נדמה שהרמת גנים רשמו את ההפתעה הכי גדולה בשלב הקודם, כשניצחו את מכבי חיפה 1:2 לאחר הארכה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
גביע המדינה
צילום: ניר 'שוקו' כהן
מומלצים