שתף קטע נבחר

אהבה בלי גבול: קפטן פקיסטן יינשא לכוכבת הודו

הטניסאית ההודית הטובה בכל הזמנים, סניה מירזה, תתחתן עם שואיב מאליק, קפטן נבחרת פקיסטן בקריקט לשעבר, ובמדינות העוינות הרוחות סוערות. טלנובלה מזרח-אסיאתית

היחס בישראל כלפי נישואי תערובת הוא עוין מאוד, וכמעט כל מקרה כזה זוכה לביקורת רבה, בטח אם מדובר בסלב כלשהו. אולי כדאי לנו ללמוד משהו מפקיסטן והודו. שתי המדינות מצויות בסכסוך כבר יותר מ-60 שנה, אבל בקרוב שניים מגדולי הספורטאים שלהם יענדו טבעת האחד לשני, במה שיוגדר כנראה כחתונת המילניום באסיה.

 

הטניסאית ההודית סניה מירזה, ששיתפה בעבר פעולה עם שחר פאר בטורנירי הזוגות, הודיעה כי תינשא בקרוב לקפטן נבחרת הקריקט של פקיסטן עד לפני שנה, שואיב מאליק. מירזה בת ה-23, המדורגת 92 בעולם כיום (27 בשיאה) ונחשבת לטניסאית ההודית הטובה בכל הזמנים, היתה אמורה להתחתן עם מוחמד שוראב, חברה מתקופת הילדות, אך ביטלה את האירוסין בינואר.

 

עוד טניסאית בדובאי

האלילה ההודית עלתה לכותרות גם בגלל ההצלחות שלה על המגרש וגם בגלל המחאות נגד בגדיה החשופים יחסית והתבטאויותיה התומכות בסקס בטוח. מירזה היא אמנם מוסלמית כמו בעלה לעתיד מאליק (ולכן אלו אינם נישואי תערובת במובן הצר של הביטוי), אבל בשתי המדינות נדירות מאוד חתונות "חוצות גבול", אלא אם הן נובעות משידוכים.


מירזה במסיבת העיתונאים: "הנישואים הם לא הצהרה פוליטית" (צילום: AP)

 

"אין גבול לאהבה", אמרה אמה של הטניסאית, נסימה. "כהורים, אנחנו מאושרים עם הבחירה שלה". אביה, אימראן, אמר שהשניים יבנו בית בדובאי, שם מתגורר מאליק, והבהיר כי מירזה תחזור לשחק טניס לאחר החלמתה מפציעה: "הנישואים הללו ייחודיים מכיוון שגם החתן וגם הכלה מייצגים את מדינות שלהם בספורט".

 

זרק אותה בגלל המשקל?

"עוד לא התחתנתי, ואתם כבר שואלים אותי על ילדים", אמרה מירזה עצמה במסיבת העיתונאים הראשונה אחרי החדשות שהסעירו את מזרח אסיה, וניסתה להרגיע את הרוחות הסוערות בשתי המדינות. "אני אמשיך לשחק עבור הודו, והוא אינשאללה ימשיך לייצג את פקיסטן. הנישואים שלנו הם לא הצהרה פוליטית".


מאליק ומירזה. חתונה חוצת גבולות (צילומים: AP)

 

"אינשאללה נתחתן באפריל", צייץ בטוויטר מאליק, שגם לו היסטוריה ארוכה של שערוריות. קפטן נבחרת הייצוג הבולטת של ארצו מ-2007 עד 2009 הושעה מהנבחרת לשנה, בגלל יכולת ירודה ובעיות משמעת, וגם מחוץ לדשא היו לו בעיות שונות ומשונות.

 

כוכב הקריקט ניהל קשר ממושך עם צעירה הודית אחרת, עאישה סידיקי, אותה פגש בדובאי. לטענת אביה, מאליק התחתן איתה דרך הטלפון כבר ב-2002, מכיוון שהיא לא קיבלה ויזה לפקיסטן. מאליק, הכחיש, אבל אביה של סידיקי טען בתגובה: "הוא עזב את עאישה בגלל שהיא השמינה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
סניה מירזה. מזל טוב
צילום: AP
מומלצים