שתף קטע נבחר

כדורסל נכים: אליפות אירופה תתקיים בגלבוע

בשל אי מציאת מקום מתאים בגוש דן לצורך קיום הטורניר בספטמבר 2011, יתארחו 20 נבחרות במועצה האזורית גלבוע

אליפות אירופה בכדורסל בכיסאות גלגלים, שאמורה להתקיים בספטמבר 2011 בישראל, תשוחק באזור המועצה האזורית גלבוע. באירוע, שהינו אחד היוקרתיים בספורט הנכים, אמורים ליטול חלק 20 נבחרות כדורסל, מתוכם שמונה קבוצות נשים.

 

הנהלת ההתאחדות לספורט נכים לא הצליחה לאתר באזור גוש דן והשרון מקום נגיש לאנשים עם מוגבלויות, בו ניתן לארח בסמיכות כ-500 אורחים מחו"ל שאמורים להגיע לאירוע.

 

בשבוע שעבר נערך סיור על ידי יו"ר הוועד הפר אולימפי, דני בן אבו, ויהושע (שוקי) דקל (אמור להתמנות ליו"ר הוועדה המארגנת) בעפולה ובמועצה האזורית גלבוע, וכן במלון בנצרת. השניים הגיעו למסקנה שהמקומות הנ"ל עונים על הצרכים הלוגיסטיים, ואף זולים יותר בהשוואה לאזור גוש דן. כמו כן דיווחו השניים על היחס האוהד שניתן לנושא מראשי הישובים איתם נפגשו. לאור זאת אמורה המלצתם לקבל את אישור הנהלת ההתאחדות.

 

בעיה מרכזית נוספת העומדת בפני ההתאחדות הינה השגת כיסוי תקציבי כללי לקיום האירוע, שצפוי להגיע לסכום הגבוה מ-6 מיליון שקלים, כמו גם מציאת חברת תחבורה שברשותה אוטובוסים המאפשרים ניידות בסיוע רמפות. העלות הכוללת של תקציב התחבורה באירוע מגיעה לכמיליון שקלים. בימים אלה מתקיים משא ומתן עם חברת האוטובוסים 'דן' למתן חסות חלקית לנושא.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים