שתף קטע נבחר

בלגיה: אליניב ברדה כבש, גנק ניצחה 1:3

החלוץ הישראלי הבקיע את השער השני בניצחון של קבוצתו 1:3 בחוץ על בירסחוט בפלייאוף. התקשורת בבלגיה דיווחה כי עומר גולן האריך את חוזהו בלוקרן עד 2010

החלוץ הישראלי, אליניב ברדה, כבש הערב (ג') את השער השני של קבוצתו, אשר ניצחה בחוץ 1:3 את בירסחוט במשחק הראשון בפלייאוף התחתון בליגה הבלגית.

 

תומאס בופל הבקיע את הראשון (17), ברדה בנגיחה את השני (83) ואחרי שג'סטיס וומפור צימק (86) הבטיח אקס הפועל תל אביב, סמואל יבואה, את הניצחון של גנק כאשר קבע 1:3 בזמן הפציעות.


עומר גולן (צילום: אלי אלגרט) 

 

דיווח: עומר גולן חתם בלוקרן עד 2012

החלוץ הישראלי עומד גולן, האריך בשנתיים את חוזהו בקבוצתו הנוכחית לוקרן, עד יוני 2012. כך דיווחו היום (ג') כלי התקשורת בבלגיה. גולן בן ה-27, שנחשב לכן לאחד השחקנים בעלי השכר הגבוה בקבוצתו, היה מועמד לחזור בפגרת החורף לליגה הישראלית, כאשר מכבי תל אביב הוזכרה כמועמדת לקלוט אותו תמורת סכום של 400 אלף יורו.

 

בסופו של דבר הוא נשאר בלוקרן, למרות שהעונה אינו פותח בקביעות בהרכב ולא מצליח לכבוש. בשנת 2007 נרכש גולן על ידי לוקרן בסכום של 750 אלף יורו ממכבי פתח תקווה.

 

כזכור, הוזכר עומר גולן כמועמד לעבור לטימישוארה הרומנית, בעת שנבחרת ישראל שיחקה במשחק ידידות מול רומניה בתחילת החודש הנוכחי. כעת, לאחר החתימה בלוקרן, ירדה האפשרות הזו מהפרק.


פורסם לראשונה 30/03/2010 14:37

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אליניב ברדה
צילום: Getty Images image bank
מומלצים