שתף קטע נבחר

לפני המשחק: אוהדי מכבי עוכבו בשדה התעופה

כ-70 אוהדים צהובים נחתו שעות ספורות לפני המשחק מול פרטיזן בלגרד בסרביה, אך השוטרים המקומיים לא אפשרו להם לעלות על האוטובוסים. אוהד: "הרגשנו כמו בני ערובה"

שעות בודדות לפני שהג'אמפ בול השלישי בסדרה בין מכבי תל אביב לפרטיזן בלגרד יונף לאוויר, הרגישו האוהדים הצהובים עד כמה קשה צפוי להיות הביקור בסרביה. כ-70 אוהדים נחתו היום (ג') בשדה התעופה בבלגרד, במטרה להתייצב לצד הצהובים בבלגרד ארנה, אך מיד לאחר נחיתתם הם עברו חוויה לא נעימה בשדה התעופה.

 

 

האוהדים לא קיבלו את מזוודותיהם, כשמספר שוטרים מנעו מהם לצאת משדה התעופה בדרכם למלונות שלהם. אוטובוס בודד המתין לאוהדים מחוץ לשדה, אך כ-20 שוטרים התעקשו להשאיר את הקהל הצהוב בפנים, ולא איפשרו להם לעלות עליו, או על כל מונית אחרת. רק לאחר כשעה וחצי אפשרו השוטרים לאוהדים לצאת, לא לפני שאחד האוהדים שלף מצלמה ואיים לתעד את המקרה.

 

"הרגשנו כמו בני ערובה", תיאר אחד האוהדים את האירוע. "בשלב מסויים כבר היתה כוונה לשחרר אותנו, אך אז השוטר האחראי קיבל שיחת טלפון ששינתה את התמונה ונשארנו בפנים, בלי המזוודות שלנו". האוהדים סיפרו כי נציג של 'אופיר טורס' ליווה אותם וניסה לשכנע את השוטרים לשחרר את הנוסעים, אך לשווא.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
אוהדי מכבי ת"א
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים