שתף קטע נבחר

גרג פופוביץ': "לא היה לנו מי שיקלע"

מאמן סן אנטוניו ניסה להסביר את ההפסד בניו ג'רזי, שהוריד את הספרס למקום השמיני במערב. ג'ייסון קיד, על הטריפל דאבל של נוביצקי בניצחון דאלאס על דנבר: "הוא פשוט עשה הכול"

לא נעים, כן נורא. סן אנטוניו ספרס נחשבת לאחת הקבוצות הטובות ב-NBA, בכך אין בכלל ספק. הבוקר (ג') היא נכנעה לקבוצה הגרועה בליגה, ניו ג'רזי נטס (גם בכך אין ספק) 90:84, במשחק שקבע שתי עובדות מעניינות: הנטס כבר לא יסיימו עם המאזן הגרוע בהיסטוריה, והספרס ירדו למקום השמיני במערב.

 

 

שחקן הספסל של הנטס, קיון דולינג, חגג את הניצחון העשירי העונה: "לא ממש הודינו לאלוהים על כך, אבל זו לא היתה הרגשה טובה אם היינו נשארים הקבוצה הגרועה בהיסטוריה. אין ספק שמדובר בהקלה". גם קורטני לי אמר דברים דומים בסיום: "זו תחושת הקלה משמעותית, עכשיו נוכל להינות מכדורסל". דווין האריס הוסיף: "ניצחנו רק עשרה משחקים העונה, איך אפשר לחגוג דבר כזה?".

 

ריצ'רד ג'פרסון היה מהיחידים שתפקדו בספרס, שחסרו את טוני פארקר ומאנו ג'ינובילי: "לא ריחמנו עליהם, אנחנו ספורטאים מקצוענים שמנסים לנצח משחקים, יש להם מספיק כישרון לנצח לבד". המאמן גרג פופוביץ' הוסיף: "לא היה לנו מי שיקלע. אם אתה לא קולע, אתה צריך לקלוע לפחות מהקו, אך גם את זה לא עשינו".


ניו ג'רזי. אין מה לחגוג, אבל יש הקלה (צילום: AP)

 

ביוטה חגגו, והודו לדאלאס

הג'אז מסולט לייק סיטי לא הפתיעו כשגברו על הניקס מניו יורק 98:103, אך במקביל עקבו אחר המשחק של דנבר, שהפסידה לדאלאס 109:93 בטקסס. בכך עקפו המורמונים את הנאגטס, וכעת הם בעמדה שבה יש להם יתרון ביתיות במחזור הראשון של הפלייאוף.

 

קרלוס בוזר סיכם את המשחק: "זה שהשגנו את המקום הרביעי זה נפלא, אבל עכשיו יהיה קשה מאוד לשמור עליו עד לסיום העונה. לגבי המשחק - הצגנו התקפה טובה, אבל מצד שני לא שמרנו טוב ונגררנו לסגנון המשחק של הניקס. מזל שניצחנו". דרון וויליאמס הוסיף: "ההגנה הביאה את הניצחון, אבל חבל שחיכינו לרבע האחרון".

 

כאמור, בטקסס הוביל דירק נוביצקי את המאבריקס לניצחון על דנבר, כשהוא יורה 34 נקודות, 10 ריבאונדים ו-10 אסיסטים, בדרך לטריפל דאבל. כל 16 הדאבל דאבלס שלו עד היום היו מורכבים מנק' וריב', אבל בשל השמירה הכפולה עליו הפעם הוא גם מסר: "זה השלב בו אנחנו נמצאים בשיא - כשאנחנו משחקים כקבוצה", סיכם נוביצקי.


ג'ייסון טרי. השלים את הטריפל דאבל של נוביצקי (רויטרס)

 

הטריפל דאבל הושלם בהתקפה האחרונה, כשדירק מסר לג'ייסון טרי. "זה היה מהלך מדהים, שתוכנן מראש", סיפר הגרמני. ג'ייסון קיד החמיא לחברו לקבוצה:

"דירק עשה הכל, הוא סידר את השולחן, קיבל את הדאבל טים של דנבר, מסר נפלא וקלע מכל מצב".

 

מזרחה משם רשמו הלייקרס מלוס אנג'לס הפסד שני בשלושה משחקים, כשנכנעו בניו אורלינס להורנטס 108:100.

כריס פול, שסיים עם דאבל דאבל של 15 נק' ו-13 אס', ראה הרבה יותר דקות משחק ממה שהורגל לו מאז חזר מהפציעה הממושכת: "ידעתי עוד לפני המשחק שהלילה אשחק יותר, לא ממש דאגתי ממספר הדקות, לכן הרגשתי מאוד בנוח במשחק. האוהדים היו נפלאים, חבל שהם לא באו גם נגד ממפיס".

 

קובי בראיינט לא הרבה במילים, אך גם הסביר מדוע: "פשוט לא שיחקנו טוב, ולטובתי עדיף שלא אוסיף על כך כלום". למאר אודום סיכם: "אנחנו חייבים לשפר את ההגנה שלנו. אם לא נעשה זאת, נצטרך להיות תלויים בהתקפה שלנו, שלא תמיד יכולה לנצח משחקים". פאו גאסול הוסיף: "חשוב שכל אחד מאיתנו יעזור לשני יותר, לא היו לנו מספיק אנרגיות בהגנה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
גרג פופוביץ'
צילום: רויטרס
מומלצים