שתף קטע נבחר

פישר: "זו תהיה חוויה לשחק מול הקהל הזה"

סנטר מכבי ת"א יודע שלא יהיה קל להתמודד עם 24 אלף אוהדי פרטיזן במשחק השלישי בסדרה שיתקיים הערב (21:45, ישיר ב-5+): "הקהל הוא השחקן השישי שלהם, אך לא ישפיע מקצועית"

עכשיו כל שנותר הוא לנצח. מכבי תל אביב כבר השלימה את הכנותיה לקראת המשחק החשוב הערב (ג', 21:45, ישיר ב-5+) מול פרטיזן בלגרד, שיהיה השלישי בין השתיים תוך שבוע ימים (1:1). גם העימות באימון המסכם בין אלן אנדרסון לדייויד בלות'נטל גם כבר מאחור, ואפילו המצות וסדר הפסח יישארו הערב במלון. על הפרקט תעלה חבורה של שחקנים שתעשה הכל כדי לנצח.

 

 

הצהובים מקווים שההפסד הביתי במשחק הראשון לא יוביל אותם להדחה מפתיעה, ואף חולמים לנצח גם הערב וגם ביום חמישי, כל זאת כדי לחזור לארץ כשבידם נמצא הכרטיס לפיינל פור בפריז.

 

שחקניו של פיני גרשון יאלצו להתמודד הערב גם מול 24 אלף אוהדים עויינים של פרטיזן, כשבבלגרד מדברים על כך שהם מתכוונים לשבור שיא בכמות האוהדים. כצפוי, למשחק הערב לא נותר אף לא כרטיס למכירה, וצפויה קבלת פנים 'מיוחדת' לצהובים.

 

דיאור פישר אמר הבוקר ל-ynet: "אני שמח שאנחנו פה, היו לנו שני משחקים קשים מולם בבית, עכשיו הם אלה עם יתרון הביתיות. אני רק יכול להגיד שאנחנו מוכנים לחלוטין למשחק ומחכים כבר שהוא יתחיל".

 

"כולם מדברים על הקהל שלהם, ובאמת יש להם קהל מדהים, זה השחקן השישי שלהם, אבל אני לא חושב שזה ישפיע עלינו מקצועית. זו תהיה חוויה לשחק מול קהל כזה, גם אם הוא לא לצידנו".

 

בפן המקצועי אמר פישר: "אנחנו צריכים לעלות חזק למשחק, להיות מאוד אגרסיביים והכי חשוב לא להוריד את הרמה והקצב לכל אורך 40 הדקות, זה יכול להיות ניצחון מאוד חשוב עבורינו. אני חושב רק על המשחק הערב, אפילו לא על זה של יום חמישי. כרגע יש לנו משחק הערב, וזה הולך להיות משחק ענק".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
דיאור פישר
צילום: אלי אלגרט
מומלצים