שתף קטע נבחר

NBA: ניצחונות לדאלאס ויוטה, הלייקרס הפסידו

הג'אז ניצלו את הפסדה של דנבר למאבריקס, כשחלפו על פניה לאחר 98:103 על ניו יורק. בראיינט ושות' נוצחו בידי ההורנטס

תחושה של סיום מתחילה ללוות את המשחקים ב-NBA, כשכל אחד מחמשת המפגשים במשחקים שהתקיימו לפנות בוקר (ג') יהיו האחרונים בין הקבוצות העונה, לפחות עד הפלייאוף. האקשן ברובו היה במערב, שם רשמו המאבריקס והג'אז ניצחונות, לעומת הנאגטס והלייקרס.

 

 

דאלאס - דנבר 93:109

המאבריקס השלימו 1:2 עונתי על הנאגטס, לאחר שתי עונות בהן דנבר ניצחה את הסדרה בין השתיים. הנאגטס רשמו הפסד חמישי בשישה משחקים, שבשילוב עם ניצחונה של יוטה הוריד אותם אל מתחת לג'אז, ולמקום החמישי במערב מחוסר הביתיות. דירק נוביצקי ירה טריפל דאבל (34 נקודות, 10 ריבאונדים ו-10 אסיסטים), בדרך לשמירה על המקום השני במערב.


כרמלו אנתוני. דנבר כבר לא תלוייה בעצמה (רויטרס) 

 

יוטה - ניו יורק 98:103

אולי זה מפתיע, אבל הג'אז סגרו סוויפ עונתי על הניקס (0:2) לראשונה מאז 2003/04. דאבל דאבל של קרלוס בוזר (26 נק', 14 ריב') הוביל את המורמונים לניצחון שמיני רצוף בבית, ול-2:18 בעשרים המשחקים האחרונים בסולט לייק סיטי. בניו יורק היחיד ששיחק היה אל הארינגטון, שקלע 26 נק' באחד ממשחקיו האחרונים בקבוצה.

 

ניו אורלינס - ל.א. לייקרס 100:108

ההורנטס נמנעו מסוויפ עונתי, כשניצחו לראשונה העונה את הצהובים-סגולים. הלייקרס אמנם ניצחו תשעה מ-11 המשחקים האחרונים, אך גם הפסידו ב-2 מ-3 האחרונים. 15 נק' ו-13 אס' של כריס פול היו אלו שהבטיחו את הניצחון הביתי, לעומת מספרים מפלצתיים של פאו גאסול - 26 נק' ו-22 ריב'. קובי בראיינט הוסיף 31 נק'.


קובי בראיינט. חזר מניו אורלינס עצבני ועם הפסד (AP)

 

ניו ג'רזי - סן אנטוניו 84:90

הנטס הורידו את הסוס מהגב, כשעברו את פילדלפיה של 1973 ולא יחיזקו במאזן הגרוע בהיסטוריה. ללא מאנו ג'ינובילי וטוני פארקר, יצרן הנקודות העיקרי של האורחים היה ריצ'ארד ג'פרסון, עם 16 נק' בלבד. מהצד השני הציג ברוק לופס דאבל דאבל עם 22 נק' ו-12 ריב', בדרך ל-1:3 בארבעת המשחקים האחרונים.

 

שארלוט - טורונטו 103:101

הקבוצה היחידה שחתומה הבוקר על ניצחון חוץ היא טורונטו, שניצחה את הסדרה העונתית מול שארלוט 1:2. הניצחון קטע רצף של שלושה הפסדים של הראפטורס, ורצף של שלושה ניצחונות של הבובקאטס. הדו טורקוגלו חזר לשחק לאחר פציעה ואף קלע סל חשוב, אבל כריס בוש שוב היה הבולט בקנדים, עם 22 נק' ו-11 ריב'.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים