לפעמים טיפולי פוריות עובדים יותר מדי טוב. ברוב המקרים האלה זוכים המטופלת והמטופל להפרייה עם תאומים, אבל במקרים נדירים יותר, מגלות נשים שעברו טיפולים שהן נושאות ברחמן הריונות מרובי עוברים – שלישיות ואפילו רביעיות. זה בדיוק מה שקרה לסיימון ולינדזי היי, שהודות לטיפולים מצאו את עצמם להורים לחמישה ילדים מתחת לגיל חמש. בנם הבכור קרסון חגג ארבע, והרביעייה קיידן, מדיסון, לוקאס וגרייסון – כבר בני שבעה חודשים. לינדזי מתעדת את המסע המשפחתי העמוס שלהם בחשבון אינסטגרם פוטוגני עם 360 אלף עוקבים, שהתמונות המפולטרות בו לא תמיד מספרות את האתגר שבלגדל רביעייה.

הכל התחיל כשלינדזי קיבלה זריקות של הורמון בשם פוליסטים, אחרי שנאמר לה שיש לה "רזרבה שחלתית נמוכה". "התיאוריה סביב מתן ההורמון הייתה שאם אני אייצר יותר מביצית אחת במחזור, אז אולי לפחות תהיה אחת טובה שתופרה", אמרה לינדזי לבאזפיד. "החלטנו לנסות את זה ולתזמן את יחסי המין במשך שישה מחזורים לפני שנעבור ל-IVF. נכנסתי להריון עם הקבוצה במחזור השלישי של הטיפול הזה".  

כשלינדזי וסיימון גילו לראשונה שהיא בהריון עם רביעייה, הם היו בהלם טוטאלי. "הייתי בהכחשה, הרי נאמר לי שאיכות הביציות שלי גרועה, אז לא ממש האמנתי שזה הצליח. בעלי הגיב בשקט מטריד, הוא היה לבן לגמרי, הוא נראה כמו רוח רפאים", היא משתפת. "אני באמת לא האמנתי שההריון הזה יתקדם והכנתי את עצמי להפלה".

View this post on Instagram

A post shared by L I N D S A Y • H A Y (@heylindshay) on

בהתחשב בכך שההריון הגיע אחרי כמה הפלות, זה לא היה מפתיע את לינדזי. היא מעידה על עצמה שהמוח שלה היה כבר מכויל על הפלה, וגם כשכבר הייתה בהריון יותר מתקדם, היא לא האמינה שתראה את התינוקות שלה. "את נושאת את הכאב של הפלה איתך לאן שלא תלכי, ואפילו אחרי שכבר הגעתי לעבר השני עם תינוקות הקשת שלי, זה עדיין כואב", היא מספרת. "אני לא חושבת שזה אי פעם יחלים או יעבור לגמרי. מה שכן, זה בהחלט חיזק אותי ונתן לי פרספקטיבה חדשה לכמה התינוקות האלה, והתינוקות כולם, הם נס".  

ההריון, היא מספרת, היה קשה מאוד. "אני מודה לאל שאני מישהי שאוהבת הריונות, אחרת זה היה יכול להיות הרבה יותר קשה להתמודד עם זה. בטרימסטר הראשון הייתי כל כך חולה שלא יכולתי לתפקד. עם ארבעה תינוקות וארבע שליות ההורמונים שלי, העייפות והבחילה פשוט הוכפלו פי ארבעה. הייתי חרדה באופן קיצוני רוב הזמן, וחיכיתי כל יום לחצות כדי להודות על זה שהוא עבר", היא אומרת.

בערך בשבוע 20 היא החלה לסבול ממחיקה של צוואר הרחם, אופייני להיריון מרובה עוברים. "הייתי בטוחה שאני עומדת לאבד אותם. אבל זה לא קרה. המשכתי להחזיק חזק ובסופו של דבר הצלחתי להגיע לשבוע 30 פלוס ארבעה ימים!", אומרת לינדזי. "ביום שהרופא שלי אמר שהגיע הזמן, הייתה זו כנראה הפעם הראשונה שבאמת האמנתי שהם יהיו שלי. באמת שאין שום דרך להשוות את זה להריון הראשון והיחיד שלי. אז עוד הייתי נטולת כל ידיעה שדברים יכולים להסתבך ונהניתי מכל רגע".

View this post on Instagram

A post shared by L I N D S A Y • H A Y (@heylindshay) on

הנבחרת הקטנה שהתה בפגייה במשך שבעה שבועות בערך, וכולם השתחררו לביתם בריאים ושמחים. ומה שהכי מדהים זה שהיא הצליחה להניק את כולם. התמונה הזאת שלה, של לפני ואחרי התינוקות, סחפה 86 אלף לייקים, כנראה שבצדק.

החיים שלה בין פוסט אינסטגרם למשנהו הם עמוסים מאוד, בלשון המעטה. "נדיר שיש לי רגע לעצמי. אני תמיד בתנועה ולמדתי איך לזוז מהר ולעשות דברים במקביל. אני ישנה הרבה פחות, אני דואגת הרבה יותר. אני מה שכן, הביטוי 'ידיים מלאות, לב מלא' מעולם לא הדהד אצלי יותר מאשר עכשיו. אני מלאה באושר ותחושת סיפוק ומתעוררת בבוקר ותוהה איך יש לי כל כך הרבה מזל. אנחנו בהחלט מבורכים".