שתף קטע נבחר

מייק קונלי אלוף החיובים של ה-NBA

הפורמט ההזוי של ESPN והליגה הסתיים בניצחון רכז יוטה, אחרי שגבר בגמר על זאק לאבין משיקגו ומעל 200 אלף דולר ייתרמו בשמו למרכזי הסיוע לנפגעי נגיף הקורונה

כמה משעמם לשחקני ה-NBA? ברמה כזו שהם קיימו תחרות חיובים ששודרה בשידור חי ב-ESPN והייתה בחסות הליגה. הגרסה האמריקאית נקראת HORSE, אבל החוקים זהים לגמרי.

 

לפחות המטרה הייתה טובה – וסטייט פארם, אחד מנותני החסות הגדולים ביותר של הליגה הודיעה שתתרום מעל 200 אלף דולר למרכזי הסיוע לנפגעי נגיף הקורונה בשמו של המנצח.

 

קונלי (צילום: AP)
מעולם לא רשם הופעה באולסטאר, אבל זכה ב"תואר". קונלי(צילום: AP)

 

הלילה (בין חמישי לשישי) הוכתר מנצח, וזה היה רכז יוטה מייק קונלי. הוא גבר בגמר 2:5 על זאק לאבין משיקגו אחרי שביצע לייאפ וזרק את הכדור מאחורי הקרש, לאבין החטיא והתואר הלך לקונלי. בדרך גבר הרכז גם על אגדת ה-WNBA טמיקה קאצ'ינגס ושחקן העבר צ'ונסי בילאפס.

 

לאורך כל ימי התחרות, ברשת דיברו בעיקר על אולם הכדורסל העצום שיש לקונלי בבית, עדות לחוזים האדירים עליהם חתם במהלך הקריירה, בעיקר ב-2016, כשחתם לחמש שנים תמורת 152 מיליון דולר – אז החוזה היקר בהיסטוריה.

 

זו הקליעה שהביאה לקונלי את הניצחון

 

זוהי העונה הראשונה של קונלי במדי הג'אז, שעד להפסקת הליגה עמדה על מאזן של 23:41 ובמקום הרביעי במערב. הרכז עצמו רושם העונה 3.8 נקודות, 3.2 ריבאונדים ו-4.3 אסיסטים לערב בעונתו ה-13 ב-NBA.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים