בגלל הסגר: נתן טיפ של 1,000 דולר

מלצרים במסעדה איטלקית ביוסטון שנאבקת לשרוד בימי הסדר, נדהמו כשגילו את גובה הטיפ על משלוח של 19 דולר • "הלב שלנו התפוצץ משמחה ומגאווה"

צוות המלצרים של המסעדה האיטלקית קווטורה ביוסטון, נשאר המום: הם הביאו לבית אחד הלקוחות שלהם הזמנה ב-19 דולר, והוא בתמורה הוסיף טיפ של 1,000 דולר לכל העובדים "כדי לעודד אותם במשבר הזה".

"את צעקות השמחה של העובדים שלי אפשר היה לשמוע בכל המסעדה", סיפר לרשת פוקס ניוז בעלי המסעדה פדריקו, שממשיך להפעיל בשיטות מגוונות את המסעדה שלו תוך כדי משבר הקורונה. בעקבות המגפה והסגר החליט קווטורה, שלא לפטר את הצוות שלו, שכולל אנשים קשי יום, בכל מחיר: "הרגשתי שאני חייב להפעיל את המקום".

החשבון, והטיפ // צילום: מתוך אתר הפייסבוק של המסעדה
החשבון, והטיפ // צילום: מתוך אתר הפייסבוק של המסעדה


הבעלים הנמרץ של המסעדה מצא מספר דרכים לשמור על קשר עם הקהילה וגם לייצר למסעדה רווחים. "אנחנו עושים שליחויות לבתים של ארוחות לפי הזמנות. מעבר לכך פתחנו שירותי שטיפת מכוניות מחוץ למסעדה ואנחנו שוטפים מכוניות ללקוחות כאן באזור וממשיכים לעבוד", הסביר. 

יוזמה נוספת של הבעלים היא שליחה לבתים של ערכות מוכנות להכנת פיצות מיוחדות וכן את מרכיבי המשקה האלכוהולי הלטיני סנגריה האהוב על הציבור. בנוסף לכך המסעדה מחלקת בשידור חי כל שבוע בערב שבת, שתי ארוחות גדולות חינם לאנשי קהילה שסייעו במהלך אותו שבוע לאנשים אחרים. החלוקה נעשית על ידי פרדריקו בשידור חי ומשמרת את הקשר של קהל הלקוחות עם המסעדה. 

"אנחנו עובדים כל הזמן ומשמרים את העסק, הטיפ הזה ממש גרם לנו להרגיש שהצלחנו ולא הפסדנו כסף והלב שלנו התפוצץ משמחה ומגאווה", סיכם קווטורה. טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו