"לא בטוחה": פרובוקטיבית ורגישה

כמו בעונות הקודמות גם עכשיו הסדרה כוללת סצנות סקס כל פרק, אבל היא יותר בוגרת ומסקרנת, ולא חוששת להציג פגיעות

לא רק פלקט של דור, גזע ומגדר. "לא בטוחה"

נדמה ש"לא בטוחה" יכולה להרגיש ממש בטוחה אחרי שלוש עונות מוצלחות ומועמדויות לגלובוס הזהב ולאמי. כשאיסה ריי פרצה לחיינו זה היה קולני ופרובוקטיבי, עד שקשה היה לקרוא בין השורות ולהבין מה היא בעצם רוצה לומר. זה תמיד היה אותו חיפוש עצמי בעולם של "הגדולים", ההגדרה העצמית עוד לא מגובשת והרצון לבלות שעולה על כל היגיון או מחשבה של מה יהיה מחר.

אבל איסה התבגרה בשלוש העונות מאז עלתה הסדרה, וגם הכתיבה של הסדרה והקו שהיא ממשיכה בעונה הרביעית מעידים שהצעקניות נחלשה, ומתחילים לראות את איסה מבטאת את עצמה ונותנת לקול הפנימי שלה להישמע. על הפרובוקטיביות היא לא מוותרת, וכמעט שאין פרק ללא כמה סצנות סקס, אבל זה כנראה לא ישתנה גם בעונה הבאה.

אם בעונות הקודמות איסה אמנם היתה בפוקוס אבל חוסר הביטחון שלה הוביל את הקו, בעיקר כשלצידה חברתה הטובה, עורכת הדין המלומדת והמצליחה מולי (איבון אורג'י) - בעונה הרביעית איסה כבר מפוקסת על מה שהיא צריכה ורוצה גם בקריירה וגם בחייה האישיים. בעונה הזאת תיבחן גם החברות שלה עם מולי, ויחזרו לביקור גם האקסים של איסה.

"לא בטוחה" מצליחה להיות מעניינת יותר בעונה הזאת, הדמויות שלה עובו והפכו למסקרנות יותר. היא כבר לא רק פלקט של דור, גזע ומגדר, ולא חוששת להציג פגיעות, רגישות ועלילה משמעותית יותר.

"לא בטוחה" ‭ yes, HOT ,4‬וסלקום‭ tv ‬

יהונתן מרגי תובע את קסטרו

מיקי מוכתר מקריאה סיפור על קורונה

האם מעיין ואסיף בדרך לקאמבק?

לא רק "טייגר קינג": דוקו-פשע שחובה לראות

צפו: כך דניאל חגגה לאייל גולן יום הולדת

"ישראל מחוברת": תרבות מקוונת לימי הקורונה

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר