שתף קטע נבחר

ביהמ"ש: להעביר שכר לעובדי מרחב - לפני פסח

בשורה משמחת לקראת החג לעובדי חברת האבטחה, השמירה הניקיון והשירותים הנמצאת בפירוק: ביהמ"ש המחוזי בבאר שבע אישר לחלק למעל ל-200 מהם את משכורות אוקטובר 2009 - לפני חג הפסח. מדובר בממוצע של כ-4,000 שקל לעובד

קצת בשורות משמחות לקראת החג לעובדי חברת מרחב - אבטחה, שמירה, נקיון ושרותים הנמצאת בפירוק: בית המשפט המחוזי בבאר שבע אישר לחלק למעל ל-200 עובדי החברה משכורת חודש אוקטובר 2009 לפני חג הפסח.

מדובר בסכום ממוצע של כ-4,000 שקל לעובד.

 

 

השופטת שרה דברת קבעה בהחלטתה כי יש להתיר למנהל המיוחד, עו"ד עדי בראונשטיין, לשלם את שכרם של העובדים וזאת מפאת חג הפסח העומד בפתח. מרבית העובדים מיוצגים על ידי עורכי הדין רמי קוגן, חיות רוזנקרנץ ובת-חן רחמים ממשרד רמי קוגן והשאר על ידי עו"ד רחל סובול.

 

עו"ד בראונשטיין, המנהל המיוחד, אישר כי אכן בית המשפט אישר לשלם לעובדים את המשכורת לה הם זכאים וכי עובדים רבים כבר קיבלו את המגיע להם, אולם יש כאלה שטרם הגיעו לקחת את המשכורת.

 

עו"ד קוגן המייצג כ-200 עובדים, ציין כי עם חלק מהעובדים אבד הקשר והוא מבקש ליידע את העובדים אותם הוא מייצג ושטרם הגיעו לקבל את המגיע להם. הוא אף ציין כי כל עובד המיוצג על ידו רשאי להגיע למשרדו על מנת לקבל את שכרו.

 

ב-17 בנובמבר 2009 ניתן על-ידי בית המשפט צו פירוק זמני לחברה ועו"ד עדי בראונשטיין מונה כמפרק זמני שלה. העובדים טענו בבקשה שהגישו באמצעות עו"ד רמי קוגן לבית המשפט כי טרם פירוקה נקלעה החברה לקשיים כלכליים קשים, אשר כתוצאה מהם, נבצר ממנה לשלם לעובדיה את משכורותיהם בגין עבודתם בחודש אוקטובר 2009 ובגין מחצית חודש נובמבר.

 

העובדים ציינו בבקשה שהוגשה לבית המשפט כי "מדובר בבקשה לאוויר לנשימה עבורם, שכן רובם ככולם, אנשים קשיי יום, אשר עבדו בחברה בתמורה לשכר מינימום ומבלי שניתנה להם כל אפשרות לצבור ולאגור כספים לשעת חירום מסוג זה". 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
עם חלק מהעובדים כבר אבד הקשר
מומלצים