שתף קטע נבחר

מאמן אנאדולו: "היורוליג עשויה לחזור ביולי-אוגוסט"

ארגין עתמאן, שקבוצתו מוליכה את הטבלה, התראיין לאתר הטורקי "איי ספור" והתקשה להראות אופטימיות: "לא חושב שהגבולות ייפתחו בקרוב. לדעתי היורוליג תפעל בהתאם להחלטות של אופ"א"

עד שהספורט כולו הופסק, ואיתו גם היורוליג, מכבי תל אביב סיפקה את העונה הטובה ביותר שלה מאז זכתה בגביע ב-2013/14. הצהובים הבטיחו את המקום בפלייאוף ורק נאבקו על מיקום.

 

מאז עבר חודש ולא מעט השתנה. הכדורסל לא ישוב בקרוב, ולמרות הצעות כאלו ואחרות, אין עדיין החלטה רשמית הנוגעת למפעל היוקרתי באירופה.

 

ארגין עתמאן על הקווים (צילום: EPA)
"ימתינו עם ההחלטה לפחות עד סוף מאי". עתמאן(צילום: EPA)

מאמן אנאדולו אפס ארגין עתמאן, שיתאכזב מאוד אם העונה תבוטל – בכל זאת הקבוצה שלו מוליכה את הטבלה ונראית כפייבוריטית לזכות בגביע – התראיין לאתר הטורקי "איי ספור" ולא נשמע אופטימי במיוחד.

 

"אני חושב שראשי הליגה ימתינו לפחות עד סוף חודש מאי ואז יקבלו החלטות. אני יודע שהיורוליג עשויה לחזור ביולי-אוגוסט, על זה לפחות מדברים כרגע. יש קבוצות מעשר מדינות שונות, לכל מדינה יש את החוקים והנהלים שלה. אני לא חושב שהגבולות ייפתחו בקרוב. כולם רוצים להגן על עצמם".

 

מאמן אנאדולו התייחס לרעיון המהפכני לקיים את כל המשחקים במקום אחד והוסיף: "יהיו טיסות מיוחדות, כך שכל קבוצה תוכל להגיע לעיר המארחת בבטחה. כל הקבוצות יהיו בבידוד במלון אחד או שניים, משחקים ייערכו ללא קהל, אבל ישודרו כמובן בטלוויזיה".

 

ארגין עתמאן שיין לארקין אנאדולו אפס (צילום: רויטרס)
לא ממש אופטימי. עתמאן עם שיין לארקין(צילום: רויטרס)

 

"ספורט מהווה חלק חשוב מאוד בתהליך של חזרה לשגרה. לאנשים נמאס כבר לצפות בסרטים, סדרות ומשחקים מהעבר. אני חושב שיש סיכוי שנוכל לחזור לשחק, אבל אם זה יקרה, הקבוצות צריכות הכנה של לפחות שלושה שבועות. לדעתי היורוליג תפעל בצורה דומה למה שיוחלט באופ"א.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים