"משתדלת לא להלחיץ את ילדיי": מנהלת המחלקה שנאבקת בקורונה

ד"ר מרגריטה משבי, מנהלת מחלקה פנימית ד' בוולפסון, סיפרה על התחושה הקשה לאחר שמטופלת שנדבקה בנגיף הלכה לעולמה: "לצערנו לא יכולנו להציל אותה. תחושה כבדה של אובדן" • "גיבורים במסכות"

זמן צפייה: 01:58

ד"ר מרגריטה משבי, אמא ל-3 ילדים, מנהלת מחלקה פנימית ד' בבית החולים בוולפסון, סיפרה על הטיפול בחולי הקורונה: "אין לנו פרוטוקולים ברורים כמו שאנחנו רגילים לטפל במחלות שונות, וזה הקושי – התמודדות עם המחלה שהיא יום-יום נותנת לנו נתונים חדשים. אנחנו לומדים תוך כדי".

על התחושה לאחר שמטופלת במחלקה הלכה לעולמה סיפרה: "התחושה הזאת נשארת לשנים. תחושה כבדה מאוד של אובדן. לצערנו לא יכולנו להציל אותה. התחושה הכי קשה הייתה שאימא שלה עדיין מאושפזת אצלנו. חששתי מה אני אגיד לה ונורא פחדתי. אין מילות הרגעה ברגעים האלה. הייתי בטוחה שהיא תצא מהמצב".

Z Rkjk

"כמעט חודש לא ראיתי את הנכדים. אימא שלי, שגרה עם אח שלי, לא ראיתי אותה יותר מחודש. יש לנו רק שיחות טלפוניות. אני מרגישה לפי השאלות של הילדים שלי שהם נורא מודאגים. אני משתדלת מאוד לא לספר, לא להכניס אותם ללחץ מיותר".

על היום שאחרי קורונה אמרה: "אני בטוחה בזה שזה יום שיגיע. המסיבה הראשונה שאנחנו נחגוג כולנו יחד תהיה עם הצוות שלי וכמובן עם המשפחה היקרה שלי".