שתף קטע נבחר

ספרופולוס: "בטוח נראה את אבדיה ממוקם גבוה בדראפט"

מאמן מכבי ת"א התראיין לתקשורת ביוון והתייחס לחוסר הוודאות לגבי המשך העונה: "נמשיך לחכות בסבלנות, יש הרבה תרחישים שאי אפשר לדבר עליהם כרגע"

 

מאמנה היווני של מכבי ת"א, יאניס ספרופולוס, מרתק כמובן גם את כלי התקשורת במדינתו. בראיון שהעניק הערב (רביעי) ביוון, התייחס ספרופולוס למשבר הקורונה ולחוסר הוודאות לגבי המשך העונה: "מעולם לא חווינו משהו כזה בעבר. נמשיך לחכות בסבלנות".

 

"המומחים יחליטו עד מתי אפשר יהיה להמתין", הוסיף מאמן מכבי. "ביורוליג מחכים גם לספונסרים, יש הרבה תרחישים שאי אפשר לדבר עליהם כרגע. 50 אחוז מהרווחים של מכבי תל אביב מתבססים על מנויים, ובלי זה נפסיד הרבה מאוד. כולם יושפעו, ולא רק בכדורסל, וכולנו גם נפסיד כלכלית, זה ברור".

 

ספרופולוס על הקווים (צילום: EPA)
מחמאות לאבדיה. ספרופולוס(צילום: EPA)

 

ספרופולוס הסביר גם מדוע נשאר בארץ ולא חזר ליוון: "הכל היה מאוד מבלבל בהתחלה. נשארנו פה, כי לא ידענו מה יקרה מבחינה מקצועית. אם היינו עוזבים, היינו צריכים להישאר בבידוד של שבועיים. הילד שלי הולך לבית הספר, אז בחרתי להישאר"

 

ספרופולוס, איך לא, התייחס גם לעתידו של דני אבדיה, שצפוי להיבחר באחד מ-5 המקומות הראשונים בדראפט הקרוב: "דני הוא שחקן NBA, בטוח שנראה אותו ממוקם גבוה בדראפט. יש לו אופי טוב והוא עובד קשה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
דני אבדיה
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים