משטרת מישיגן קיבלה טלפון מוזר למוקד החירום שלה. לא היה זה דיווח על פריצה או שוד או משהו גרוע מזה חס וחלילה, אלא נהגת שהתקשרה לדווח שהיא – שיכורה. השיחה עם מוקד 911 ארך לא פחות מ-20 דקות לפני ששוטרים הגיעו אליה, הורידה אותה לצד הכביש וכמובן עצרו אותה.

האירוע התרחש לפני שבועיים, כשהמוקדן שאל את הנהגת "האם את שיכורה?". האישה השיבה בצורה נחרצת: "בהחלט". המוקדן התחנן שהאישה תעצור, והיא השיבה "אני לא אמורה לנהוג". המוקדן עזר לשוטרים למצוא את הנהגת, בת 27 משארלוט.הנהגת קיבלה קנס על נהיגה בשכרות והיא עלולה לקבל עד 90 יום בכלא.

"מישהי נוהגת שיכורה. אני"

זו לא הפעם הראשונה שמוקד 911 מקבל שיחה מנהג שיכור. לפני ארבעה חודשים התקשרה מארי סטרי כשזיהתה נהג שיכור על הכביש. כדי לא לאבד אפילו דקה, היא התקשרה למוקד החירום של המשטרה ודיווחה: "במחוז קלארק יש מישהו שנוהג שיכור ברחוב גרנטון". המרכזנית הבינה מיד שמדובר בסכנה ושאלה "האם את מאחוריו?". "לא", דיווחה מארי, "אני הנהגת".

המרכזית המבולבלת חשבה לרגע וכדי לוודא ששמעה טוב שאלה את האישה: "את מתקשרת כדי לדווח שאת נוהגת שיכורה?". "כן", ענתה הנהגת. "האם את רוצה להפסיק לנהוג לפני שתהיה תאונה?" הציעה המרכזנית, והאישה ענתה "כן, אני עוצרת".

בדם של מארי נמצאה כמות אלכוהול כפולה מהכמות המותרת בחוק. אך מתברר שזו לא הפעם הראשונה שנהג שיכור מתקשר למשטרה כדי לדווח על מעשיו. רק בשבוע שעבר התרחשה תקרית דומה במדינת וושינגטון. "אני לא יודע אם זה בטוח שאני נוהג", אמר נהג מטושטש לשדרן רדיו. "אני די שיכור ואני לא מרגיש טוב".

במקרה הזה רגשות האשם הכניעו את תאוותו של הנהג לאלכוהול. "להרוג משהו, זה הדבר האחרון שאני רוצה, והתחלתי להרגיש ממש אשם על כך שאני נוהג", אמר הנהג השיכור לשדרן. אך רגשות אשם הם לא תמיד הגורם שמפעיל את המטלפנים. שוטר ממישיגן התקשר לפני שנה למשטרה, כשהוא מסטול ממריחואנה. את המריחואנה, התברר מאוחר יותר, הוא החרים לחשוד שתפס.

הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק